mick87 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 har tenkt å kjøpe en sykkel til maks 7000 kr vet ikke om jeg skal ha hybrid- eller terrengsykkel sykkeler i skogen ca 5% og nesten ikke noe på sti men liker demper, fordi det er behagelig, men jeg vet ikke om det er vert det. sykkeler for det meste til og fra skolen og trening. har dere noen anbefalinger/innspill angående hva jeg bør velge? har en fulldempet terrengsykkel nå, men den er desverre slitt ut. nødvendighetene er bare hydrauliske skivebremser, gode gir( mulig å bytte fort og flere om gangen også i motbakker, lavest mulig vekt for prisklassen (mange motbakker her). hvilken av apex T4, T5 og white XC pro er best men også åpen for flere modeller? Lenke til kommentar
Kolsås Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kjøpte meg en Scott Scale 50 på XXl til 6990.- Vesentlig bedre til å klatre enn min gamle Corratec, og grei vekt i prisklassen. XT/SLX kombo og hydr. bremser. Valgte denne fremfor White XC Pro til samme pris fordi jeg satt bedre på Scott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå