mortenbruserud Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 hei, Pcen min skrur seg av med en gang jeg kobler til skjermen i dataen. har akkurat satt den sammen og leter etter kilden til dette problemet. hjelp? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tja. Du har husket avstandstykker (spacere) da du monterte hovedkortet? Foreslår å plukke hovedkortet ut av kabinettet og koble det opp mens det ligger på bordet. Hvis det da fungerer så er det noe galt med monteringen. Lenke til kommentar
mortenbruserud Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 nå er ikke skjermtilkoblinga et problem lenger, men den starter rett og slett ikke... har noen noe forslag til tiltak? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 hei, Pcen min skrur seg av med en gang jeg kobler til skjermen i dataen. har akkurat satt den sammen og leter etter kilden til dette problemet. hjelp? Slutt å koble skjermen til/fra så lenge skjermen og/eller PC'en står på. Ellers kan du ødelegge noe. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 nå er ikke skjermtilkoblinga et problem lenger, men den starter rett og slett ikke... har noen noe forslag til tiltak? Koble fra så mye som mulig og se om den starter da. Hvis den gjør det, slå den av, og prøv så å koble til én og én ting ... F.eks. koble fra disker, ta ut all RAM unntatt én modul, koble fra ekstra vifter, osv. Hvis du får det til å funke da, sjekk hvilken BIOS-versjon maskinen har. Kanskje finnes det en nyere versjon som bedre er tilpasset din CPU, RAM, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå