Gå til innhold

Kjøp av mere RAM

igxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var oppmerksom på at hvis du kjører to eller flere minnebrikker fra forskjellige produsenter eller samme produsent men forskjellige minnebrikker (Ikke fra samme pakken eller serien) kan det oppstå problemmer.

Det er alltid best å kjøpe en hel kit; det vil si 2*4GB for å nå 8GB ram eller 4*2GB. Å blande ram er egentlig ikke bra.

Endret av jackbrennan2008
Lenke til kommentar

Var oppmerksom på at hvis du kjører to eller flere minnebrikker fra forskjellige produsenter eller samme produsent men forskjellige minnebrikker (Ikke fra samme pakken eller serien) kan det oppstå problemmer.

Det er alltid best å kjøpe en hel kit; det vil si 2*4GB for å nå 8GB ram eller 4*2GB. Å blande ram er egentlig ikke bra.

kjøper akuratt 2 samme som står i :p går det bra da?

Lenke til kommentar

så lenge han kjøper en pakke med to rambrikker så ser jeg gentlig ikek hvordan disse problemene kan oppstå. brikkene arbeider jo parrvis og de to parrene er jo adskilt fra hverandre.

Ja det høres logisk i teorien. Jeg fortsatt synes det er best å kjøp ram som er lik, men om det du skriver er sant så kan jeg heller ikke se at det blir noen store problemmer av å blande merker; så lenge som de har samme spesifikasjoner som de brikkene han har fra før.

Endret av jackbrennan2008
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...