askphoto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 godt å ha en storesøster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Et nydelig søskenbilde, synes jeg. Fint uttrykk i storesøsters ansikt. Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nydelig bilde!! Helt tydelig glad i deg..... Lenke til kommentar
Magnarb Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Flott søskenbilde, kanskje litt hardt lys Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei Ask, synes de siste bildenen du har vært helproffe og nydelige godt jobba:) Lenke til kommentar
askphoto Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Ferdinan foto: Tusen, tusen takk ) har hatt 1 års pause fra fotograferingen, men kribler en del i fingrene litt nå så måtte ta fram kamerat selv om jeg ikke har studio her. hvit vegg og hvit dyne fungerte fint det når jeg har 2 slaveblits her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg