Blib Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Deim! Har dee en liste oven hvor "mange" brukere som bruker denne tjenesten eller noe slikt? Det er garantert få! Synes dere burde begynne å linke til denne i slutten av hver artikkel/test eller noe slikt jeg. "Sa jeg noe du ikke helt forstod? Prøv vår Ordforklaringsguide!" eller noe i den stilen. Passe kjipt å ha noe som dere har brukt så mye tid på når det blir så sjeldent brukt... Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg syns Blib har et godt poeng. Jeg har av og til ønsket meg en slik liste over ord og uttrykk, det er vel først nå jeg fikk vite at dere hadde en... Sett opp en link til den etter hver artikkel, eller hyperlink på hvert ord, (blir kanskje litt i meste laget for artikkelforfatteren, hvis man ikke kan kjøre et enkelt program som kan finne ordene og sette inn link av seg selv... ) Stå på hardware.no, dere har et godt og seriøst utvalg av artikler og annen nyttig informasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå