Backstabber Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ok. Har en probook 4320s som jeg har fått av skolen. Jeg lastet ned et program som skulle rebinde knapper (ikke spør hvorfor). Jeg rebindet begge ctrl knappene til random knapper langt til høyre (igjen, ikke spørr). Glemte at man må trykke på "ctrl alt del" får å komme til logg in skjermen. Så når jeg logget ut og inn funket verken ctrl knappene eller de knappene jeg hadde bindet de til. Er det en måte og få fikset dette uten å formatere hele hardisken? Noen som vet om en recovery disk av noe slag kan fikse dette? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Prøv å lur deg inn ved hjelp av Konboot Last ned nederst på siden her: http://www.darknet.org.uk/2009/06/kon-boot-reset-windows-linux-passwords/ Lenke til kommentar
phlake Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Start maskina i sikkermodus og sett tilbake ctrl-knappene med programmet ditt der. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er mulig å installere over den gamle installasjonen, uten formatering. Kalles Repair Install. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Skal ikke resette passord og sikkerhetsmodus funker ikke. Skal prøve repair install. Noen som har link til hvor man kan laste ned recovery dvden. Går ut i fra at det er der du finner Repair install. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Er ikke så nøye om jeg må formatere, sålenge jeg går ut filene mine først. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du kan alltids boote en Linux CD og kopiere filene ut til en USB disk. Eller ta ut disken og koble den til en annen PC, f.eks med USB adapter. Repair Install gjøres med en Microsoft Windows CD / DVD. Men det har du muligens ikke? Er kanskje gjenoppretting til fabrikkinstilling du tenker på som 'formatering'? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Med formatering mener jeg disk formatering og nytt OS. Må nok tilslutt boote linux på den. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå