Drugstar Genius Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er kjempeforelsket i ei jente og en kompis kom med et forslag om å mulig leie et privatfly eller et helikopter med et flagg bakpå der det står " Elsker deg " eller noe slikt på. så da lurte jeg på hvilke kostnader må jeg regne med ? Har prøvd å google litt men til ingen nytte. Takk får alle svar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du er nyforelsket, dermed elsker du henne ikke. Og det er ingen grunn til å bruke så mye penger på et fly som flyr i loop gjennom et hjerte av kondens med en lang banner etter som selvsagt er synlig på noen hundre meters avstand. Duck any1.. 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tror det blir ganske dyrt. Tipper rundt 20.000. Kansje mer. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Du er nyforelsket, dermed elsker du henne ikke. Og det er ingen grunn til å bruke så mye penger på et fly som flyr i loop gjennom et hjerte av kondens med en lang banner etter som selvsagt er synlig på noen hundre meters avstand. Duck any1.. Vet det, men det var bare et tips jeg fikk men gidder ikke hvis det blir altfor dyrt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) En flyklubb er nok ditt beste valg.. De kan sikkert peke deg i riktig retning om de ikke kan hjelpe deg Endret 8. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du er nyforelsket, dermed elsker du henne ikke. Og det er ingen grunn til å bruke så mye penger på et fly som flyr i loop gjennom et hjerte av kondens med en lang banner etter som selvsagt er synlig på noen hundre meters avstand. Duck any1.. Vet det, men det var bare et tips jeg fikk men gidder ikke hvis det blir altfor dyrt Så om det ikke er så dyrt så har du tenkt å gjøre det? Du skriver "Er kjempeforelsket i ei jente" jeg antar at dere faktis er sammen da, siden det kan tolkes på mange forskjellige måter. Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 20. 000 er kraftig overdrivelse. Da jeg holdt på med ppl-a(småfly lappen) kostet d ca 1000 kr i timen med instruktør, må sikkert regne med noe der en plass. Men vent 1 år før du gjhør det, viser du det til henne nå kommer hun til å ble vettaskremt! 2 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Var bare et sånn galt påfunn, men dropper det men måtte bare høre itilfelle det var billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå