Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket. Leie et fly

Anbefalte innlegg

Er kjempeforelsket i ei jente og en kompis kom med et forslag om å mulig leie et privatfly eller et helikopter med et flagg bakpå der det står " Elsker deg " eller noe slikt på. så da lurte jeg på hvilke kostnader må jeg regne med ? Har prøvd å google litt men til ingen nytte. Takk får alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nyforelsket, dermed elsker du henne ikke. Og det er ingen grunn til å bruke så mye penger på et fly som flyr i loop gjennom et hjerte av kondens med en lang banner etter som selvsagt er synlig på noen hundre meters avstand. Duck any1..

Vet det, men det var bare et tips jeg fikk men gidder ikke hvis det blir altfor dyrt

Lenke til kommentar

Du er nyforelsket, dermed elsker du henne ikke. Og det er ingen grunn til å bruke så mye penger på et fly som flyr i loop gjennom et hjerte av kondens med en lang banner etter som selvsagt er synlig på noen hundre meters avstand. Duck any1..

Vet det, men det var bare et tips jeg fikk men gidder ikke hvis det blir altfor dyrt

Så om det ikke er så dyrt så har du tenkt å gjøre det?

Du skriver "Er kjempeforelsket i ei jente" jeg antar at dere faktis er sammen da, siden det kan tolkes på mange forskjellige måter.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Lenke til kommentar

20. 000 er kraftig overdrivelse. Da jeg holdt på med ppl-a(småfly lappen) kostet d ca 1000 kr i timen med instruktør, må sikkert regne med noe der en plass. Men vent 1 år før du gjhør det, viser du det til henne nå kommer hun til å ble vettaskremt!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...