Gå til innhold

Gå fra Fatal1ty til G930?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært kresen på lyd før når det kommer til spill, film og musikk. Men om noen måneder kommer det et spill med veldig bra lydbilde (Battlefield 3) som jeg har tenkt å kjøpe. Og da tenker jeg at det vil sikkert gi en enda bedre spillopplevelse med et godt headset. Så da lurte jeg på om det er verdt å oppgradere headset'et mitt til et litt bedre ett.

Det jeg har er Creative Fatal1ty http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335463

Det jeg lurte på å kjøpe er Logitech G930 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603221

(En god mikrofon er nødvendig grunnet team-speak under spilling)

Hva sier dere? Er det verdt en oppgradering? Vil jeg høre folk rundt meg mye bedre med G930 (altså in-game)?

Et sidespørsmål. Kan jeg kjøpe det headsettet og teste det ut, og deretter sende det tilbake innen 10 dager? Eller gjelder det bare uåpnede pakker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det er nok en god oppgradering ja :-) Greit tilbud også.

Du har 14 dagers ubetinget angrerett, og regelen sier at du egentlig ikke kan teste produktet, men i 99% av tilfellene går det greit så lenge den kommer i retur i en hel forpakning med alt tilbehør.

Lenke til kommentar

Anbefaler sterkt å vurdere å kjøpe et ordentlig sett hodetelefoner om du er ute etter en skikkelig lydopplevelse. DT770 har sine svakheter, men regnes som en god altmulig-hodetelefon. Angående mikrofon er det ikke verre enn at man ribber et typisk VOIP-hodesett for mikrofon og stripser den fast til hodetelefonrammen.

Kort sagt, hvilket sett som har best lyd bør det ikke være tvil om. Det eksisterer mange alternativer til DT770, bl.a. AKG K272HD og Beyerdynamic DT150, begge noe mer nøytrale i lyden. Ingen av dem har mikrofon, om dette er viktig har Sennheiser flere hodetelefoner som egner seg godt til spill, med integrert mikrofon. Antagelig en del dyrere, men alle tre nevnte merker er anerkjente innen lydbransjen, og mest kjent for sistnevnte, ikke tastaturer.

Lenke til kommentar

Kom over tråden din her Nerowulf, har også Creative Fatal1ty og vurderer noe bedre. Noe sånt som g930 men selfølgelig er tilbudet over.. My luck håper det kommer noe lignende før bf3 er på markedet!

Kom over tråden din her Nerowulf, har også Creative Fatal1ty og vurderer noe bedre. Noe sånt som g930 men selfølgelig er tilbudet over.. My luck håper det kommer noe lignende før bf3 er på markedet!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Okey, etter litt testing av G930 så virker det storartet.

Mye bedre lyd enn Fata1ty. Men det sitter litt rart på føler jeg.

Men tror dette er ren tillvening.

+Bra lyd

+Trådløs

+Fuksjonabelt

+Oppladdbart

-Sitter rart på (føler jeg)

-Volum justeringen på selve headsettet funker ikke

Alt i alt.. er meget fornøyd :D

Lenke til kommentar

Kommer nok tilbake igjenn!

Er litt imponert over batteriet i det også. Merker at det har holdt lengre enn jeg trodde. har aldri laddet helt ut heller!

Skriv tidligere at jeg var uvant med det og følte det satt rart.

No more! Blitt ganske vant med det, ellers så har det tilpasset seg hodet mitt! :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...