myndighetene Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Håper forøvrig at de har en god ekvivalent til mordecai som klasse. Jeg prøver stadig, men finner det vanskelig å gå bort ifra gunslinger. Lover deg at Brick er nesten artigere å spille, tar bare litt tid å omstille seg fra rifle/revolver til hagle/rocket launcher. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Synes Borderlands var helt konge... Kjøpte spillet + alle DLC'ene bortsett fra de to med securerom. For DLC'er syntes jeg de var svære i forhold til de DLC'er de selger i andre spill. Noen som vet om den GOTY pakka som kom ut med alle DLC'ene i, kommer den og med Securerom? Vis den ikke gjør så vil jeg kjøpe samle pakka pga de to siste DLC*ene jeg ikke har spilt, men vis securerom er der og dritter jeg i det. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 JA!! Brukt utrolig mange timer på Borderlands. Gleder meg skikkelig til Borderlands 2 da Ser frem til dette Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ser også tittelen skal få mye større budsjett noe som virker lovende! Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå