Guderian89 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei. Trenger litt hjelp ang de nåværende delene jeg har i min maskin. Cpu : Intel i7 920 Gpu : Gtx 275 Ram : 6gb ----------------- Vil helst være preppa når bf3 kommer ut, men er ikke sikker på om jeg må gjøre en full oppgradering, eller om det holder å bare bytte ut GPUen til f.eks en Gtx 580\590 for å ha tingene på høy innstillinger. Hvis dere har andre anbefalinger tas de med glede. Takk Endret 8. august 2011 av Guderian89 Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 En oppgradering av GPU vil holde i massevis. Kan være vært og vente til lanseringen av BF3 er nærmere, da det ventes å komme en rekke nye GPUer i 3dje kvartal. Enten synker prisene på nåværende GPuer, eller så blir de nye sluppet. Tror ikke du har noe å tape på å vente uansett, med mindre du virkelig har bruk for en oppgradering nå med en gang. Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Så du tror 920 har nok kraft til å pushe dette spillet på maks, så lenge jeg kjøper en heftig GPU? Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så du tror 920 har nok kraft til å pushe dette spillet på maks, så lenge jeg kjøper en heftig GPU? Det tror jeg. Du kan alltid overklokke om du føler at den sliter litt, men en i7-920 er en bra CPU selv om den er nesten over 2 år gammel. Som Neruen sa, en oppgradering av GPU-en bør være på kortene om du skal spille BF3 på høy graffik. Lenke til kommentar
Guderian89 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ja, tenke faktisk å kjøpe en ny vifte, å bare prøve å clocke litt i stedet. Så sparer jeg masse peng i steden for å kjøpe ny cpu. Men sitter å glor på 590 gtx \ 6990 radeon, men hvis det kommer nye kort nå snart før bf3 release er vell det kanskje mer klokt å vente på de og heller kjøpe de. Bare nekter å ha BF3 med crap quality Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå