Gå til innhold

Evaluering av komponenter

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger litt hjelp ang de nåværende delene jeg har i min maskin.

Cpu : Intel i7 920

Gpu : Gtx 275

Ram : 6gb

-----------------

Vil helst være preppa når bf3 kommer ut, men er ikke sikker på om jeg må gjøre en full oppgradering, eller om det holder å bare bytte ut GPUen til f.eks en Gtx 580\590 for å ha tingene på høy innstillinger.

Hvis dere har andre anbefalinger tas de med glede.

Takk

Endret av Guderian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En oppgradering av GPU vil holde i massevis. Kan være vært og vente til lanseringen av BF3 er nærmere, da det ventes å komme en rekke nye GPUer i 3dje kvartal.

Enten synker prisene på nåværende GPuer, eller så blir de nye sluppet. Tror ikke du har noe å tape på å vente uansett, med mindre du virkelig har bruk for en oppgradering nå med en gang.

Lenke til kommentar

Så du tror 920 har nok kraft til å pushe dette spillet på maks, så lenge jeg kjøper en heftig GPU?

Det tror jeg. Du kan alltid overklokke om du føler at den sliter litt, men en i7-920 er en bra CPU selv om den er nesten over 2 år gammel.

Som Neruen sa, en oppgradering av GPU-en bør være på kortene om du skal spille BF3 på høy graffik.

Lenke til kommentar

Ja, tenke faktisk å kjøpe en ny vifte, å bare prøve å clocke litt i stedet. Så sparer jeg masse peng i steden for å kjøpe ny cpu.

Men sitter å glor på 590 gtx \ 6990 radeon, men hvis det kommer nye kort nå snart før bf3 release er vell det kanskje mer klokt å vente på de og heller kjøpe de.

Bare nekter å ha BF3 med crap quality

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...