Gå til innhold

Lyst til å hjelpe Israel Defense Forces?


Anbefalte innlegg

Godt du er observant, men det er ikke min egen mening men retorikken til den kommunistiske regjeringen vi har. Lyv så lenge og så grundig at alle tror det, dumme nordmenn svelger all propaganda rått.

 

Gode Gud, lag en ny tråd hvor du forklarer dette nærmere. Jeg venter i spenning.

 

Det trengs ikke en ny tråd til det. Det er jo ganske åpenbart, som f.eks. Halvorsens "løfte" om barnehageplass til alle og mange andre "løfter" som er rein propaganda fra regjeringen.

 

Jeg kjenner ikke konkret til uttalelsene og om hun konkret lovet noe som helst innen en fast dato, men jeg kunne gjerne tenkt meg en ny tråd.

 

FrP og de andre opposisjonspartiene er for øvrig en stor pådriver til at den sittende regjering må komme med vanskelige løfter for å beholde sin plass. Slikt sett går det politiske spill på bekostning av velferd. Jeg skulle gjerne likt å se FrP gjøre en mye bedre jobb selv. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jødene er den eneste gruppen det ikke er tillatt å kritisere.

Etter 22/7 er det ikke lov til å kritisere norske høyreekstremister heller.

De skal fra nå av ha rett til ytre seg uten å bli kritisert, for hvis man kritiserer dem blir de innesluttede og setter seg ned og tenker mørke tanker.

 

 

Ok.

Lenke til kommentar

Hvor er det jeg har hyllet Behring Breivik? En av de største grunnene til at jeg støtter Israel er at jeg er imot terrorisme, og det er enten den er utført av nordmenn, jøder(slik som f.eks Kahanistene gjorde en periode) eller palestinere.

 

Og hvor sprer jeg araberhat?

Jeg stiller meg svært kritisk til flere av de arabiske regimene i området og deres behandling av minoriteter, men jeg har ingen ting imot arabere, og har selv i tråden lagt ut filmer fra CNN med intervju av israelske arabere som støtter Israel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste israelvennen her inne.

 

Her er jo pene ord fra Runinho:

Norge er en nasjon som ivrer og fyrer for sin egen og andre demokratiske rettsstaters undergang, og vi skjønner det ikke engang selv. Breivik burde vært en oppkvikker. Istedet har han latt de virkelige ekstremistene, koallisjonen av marxister og islamister i Europa, kjøre på med agendaen sin mot legitim religionskritikk.

 

Eller grovetussen som babler om den kommunistiske norske regjeringa... hva i allverden er det for noe da.

 

Se forøvrig andre tråder om ABB hvor israelvennene er å finne igjen, denne gangen for å unnskylde de høyreekstreme og fordømme muslimer.

Lenke til kommentar

Jødene er den eneste gruppen det ikke er tillatt å kritisere.

 

Rart hvordan det finnes 3-5 tråder her på forumet hvor du og dine rasist venner ikke har gjort noe annet enn å kritisere jøder, uten at forumet har stengt de trådene, bannet dere eller sent jødiske leiemordere til å drepe dere, for meg virker det som det er fult lovlig å kritisere jøder på dette forumet

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jødene er den eneste gruppen det ikke er tillatt å kritisere.

 

Rart hvordan det finnes 3-5 tråder her på forumet hvor du og dine rasist venner ikke har gjort noe annet enn å kritisere jøder, uten at forumet har stengt de trådene, bannet dere eller sent jødiske leiemordere til å drepe dere, for meg virker det som det er fult lovlig å kritisere jøder på dette forumet

 

Ah, elsker når det ene du skriver frasier det andre du skriver.

 

hvor du og dine rasist venner

 

Dermed viste du perfekt at kritiserer man jøder, er man en rasist og antisemistisk.

Lenke til kommentar

Vel, nå er jo jødene i Israel det eneste fremmede landet som har utført en terroraksjon på norsk jord da...

 

Da tenker du på den Marokkanske kelneren som ble drept tidlig på 70tallet?

 

Hva med drapsforsøket på Aschehoug-sjef William Nygaard i 1993, som fikk en islamistisk fatwa på seg – som følge av forlagets utgivelse av og forsvar for Salman Rushdies kontroversielle roman Sataniske vers?

Nei det er vel ikke terror når det er amatører som ikke får det til.

 

For øvrig så er det langt på siden av det tråden handler om, virker som trådstarter har hatt en fin tur, håper flere tar turen ut og ser seg om istedenfor å sitte hjemme på gutterommet og syte. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jødene er den eneste gruppen det ikke er tillatt å kritisere.

 

Rart hvordan det finnes 3-5 tråder her på forumet hvor du og dine rasist venner ikke har gjort noe annet enn å kritisere jøder, uten at forumet har stengt de trådene, bannet dere eller sent jødiske leiemordere til å drepe dere, for meg virker det som det er fult lovlig å kritisere jøder på dette forumet

 

Ah, elsker når det ene du skriver frasier det andre du skriver.

 

hvor du og dine rasist venner

 

Dermed viste du perfekt at kritiserer man jøder, er man en rasist og antisemistisk.

 

De er ikke rasister fordi dem kritiserer jøder, de er rasister fordi dem er rasister, noe av dem er nazister også.

 

Det kommer tydligfrem fra alle postene dems, ikke bare om jøder men om alle andre folkeslag også

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her sitter israelvennene og sutrer og bærer seg over jødehat, mens de hyller Breivik og sprer araberhat. Så avslørende.

 

Så du synes ikke det er noe galt med jødehat altså?

 

Slutt å si jødehat. Såkalt anti semitisme kommer kun pga. semitisme. Hva er semitisme? Les talmud.

Lenke til kommentar

Slutt å si jødehat. Såkalt anti semitisme kommer kun pga. semitisme. Hva er semitisme? Les talmud.

Et klassisk argument. Som er like galt som de fleste andre slike.

http://en.wikipedia.org/wiki/Antisemitism

Despite the use of the prefix anti-, the terms Semitic and anti-Semitic are not directly opposed to each other. Antisemitism refers specifically to prejudice against Jews alone and in general,[4][5] despite the fact that there are other speakers of Semitic languages

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Denne tråden handler vell egentlig om hvordan man kan få seg en "guidet tur" i IDF men ser at den fort ble oversvømmet av "Israel er slemt" og "Jøder er onde" osv. Det er jo trist da det tross alt er nokk av slike tråder å boltre seg i for dem som liker den slags...

 

Ellers høres det ut som en interesang tur, men å gjøre "drittjobber" og spise "messemat" i tre uker klarer jeg meg uten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...