EinarEriksen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vinneren av konkurransen er kåret, og du kan sjekke om du eller noen du kjenner vant. Konkurranse: Sjekk om du vant 3D-mobilen Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Og for oss som er totalt fargeblind, skjeløyd og omtrent blinde, HVA var det bilde av i stereogrammet? Og gratulerer til mr. Norman. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Om en er fargeblind, kan det kanskje hjelpe å gjøre bilde om til sort/hvitt først? 3D-effekten er ivertfall bra også om bildet bare er i gråtoner. Legger ut et bilde, der "fasit" kan sees. Men haien ligger ikke flatt som jeg har tegnet, men hodet er nermere enn bakenden. Den bukter seg svakt. Har lagt på 2 sorte prikker. Prøv å fokusere BAK skjermen menst du følger med de 2 prikkene. Om de 2 prikkene blir til 4, så er du på rett vei. Prøv å la de 2 midterste prikkene gå isammen til 1, slik at du får 3 prikker. Da vil sansynligvis haien dukke opp. Om du ser haien som et avtrykk, motsatt av det skal være, fokuserer du i mellom øynene dine og skjermen. Den teknikken kan brukes på mange bilder, men ikke dette. Fokuser FORBI skjermen. Om du bruker briller/linser og ikke får det til, så prøv uten briller/linser. Det kan hjelpe. Ta en pause om du får hodepine eller blir svimmel Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 og hva var det riktige svaret på den 3D greia? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 brukte bare tineye til å finne bildet jeg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 brukte bare tineye til å finne bildet jeg Jeg og http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stereogram_Tut_Random_Dot_Shark.png Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Gjorde det samme som b3endik Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Brukte google sin bildesøk fant fort ut at det var en hai Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ring meg eller send en PM når dere lager en konkurranse jeg kommer til å vinne. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg googlet for å finne ut hvordan man så slike stereogram, og kom over samme bilde på wikipedia Men så og haien dog. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Skriv din kommentar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg