TST Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Slik lages banene som er basert på Alpene. Se filmen nå Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Utrolig imponerende, jeg er solgt! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Wow,jeg er mer GT gutt,men fy faen Forza 4 ser fett ut,sitter nesten og tenker på og kjøpe Forza serien og xbox360.Grafikken i Alpene så ekstremt pent ut. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ser rått ut! Har et svakt håp om at de skal klare å få med seg "verdens beste vei strekning" Atlanterhavsveien i spillet. Hadde vært rått å kjøre på en kjent strekning også. Kunne ha vært en ganske dramatisk bane om de la inn storm i området med bølger som slår inn over bruene og skikkelig ruskevær (realistisk med andre ord ) Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Vel. Selve Atlanterhavsveien er jo så kort og svingete at man neppe rekker å få noe særlig hastighet uansett ;-) Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ehem... Detaljer detaljer, man kan kjøre videre innover P-kaill øya og fortsette på de svingete veiene... Eneste stedet i norge hvor fyllekjøring er en av de obligatoriske timene Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Angrer ikke et sekund på at jeg ble Forza frelst når det kom på Xbox, GT serien er bra de også, men Forza jobber virkelig med å gi entusiaster noe å sikkle etter. FM serien er absolutt bedre enn GT på mange måter, men GT serien gir også mange entusiaster mange timer forran konsollen. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Så svingete att du ikke får fart mener du. Har du testet å kjøre den raskt da? Det som er bra med att dem lager fantasi baner, er jo att dem kunne ha laget en del før å etter den strekningen. Det hadde vært en rå plass å race å drifte. Forbikjøring på den høyeste bruen på yttern Sladde opp brua over å ned igjenn, vært gull det Edit-1: Hører lyden på den ferrarien, den suger synnt jeg i forhold til den virkelige bilen. Hørest nesten som dem har gjordt litt som GT og brukt data for å lage lyd.. Spillet hundrevis av timer av forza 1, 2 og 3. Men virker som forza bare går nedover. Hva skal mann med så syk grafikk om det ikke "føles" og oppfører seg virkelig? Er glad att Rfator 2 kanksje kommer i år. Det har sikkert rå fysikk, og blir det som det første kan folk lage ting til det selv. Til slutt, blir vel det samme med saven din på fm4 som fm3. Nei det får du ikke bruke på en annen hdd nei. Da banner vi deg for juks ett eller anna parragraf eller hva dem har. Endret 8. august 2011 av turbo_fever Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 off topic: Er det noen som vet om det har kommet et skikkelig ratt/pedal-sett til xbox? Et godt bilspill blir enda bedre med skikkelige kontrollere, men microsoft-rattet er jo helt håpløst. 1 Lenke til kommentar
sh45 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 off topic: Er det noen som vet om det har kommet et skikkelig ratt/pedal-sett til xbox? Et godt bilspill blir enda bedre med skikkelige kontrollere, men microsoft-rattet er jo helt håpløst. Microsoft sitt Madcatz skal være elendige, men Fanatec har veldig gode ratt/pedaller. http://www.fanatec.de/ Prisen er ganske høg! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har hørt mye bra om Fanatec sine ratt, men som han over sier, de er dyrere en Logitech G25/G27 Jeg ville gjerne hatt støtte på X360 med G25 til Forza Motorsport 4, men det kan jeg se vel langt vekk ifra, noe som er surt fordi Forza sin serie er blant det beste der ute det de driver på med Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Edit-1: Hører lyden på den ferrarien, den suger synnt jeg i forhold til den virkelige bilen. Hørest nesten som dem har gjordt litt som GT og brukt data for å lage lyd.. Dømmer du lyden ut ifrå denne videoen? Turn10 har alltid tatt lyden seriøst. Og eg nektar tru at dei byrjar jukse med det no. Spelet ser heilt fantastisk ut. Og køyrekjensla har FM alltid hatt, reknar med at FM4 blir ein flott evolusjon av serien. Lenke til kommentar
BlackNisse Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 håper di er gått vekk fra eneste forsjel i løp er kor mange runder du kjøre på samme bane, kjedelig!!! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 håper di er gått vekk fra eneste forsjel i løp er kor mange runder du kjøre på samme bane, kjedelig!!! Eg er litt einig. Karrieremodusen i FM3 blei etter ein del timar ganske repeterande. Men, men alle dei nye utruleg flotte banane, Autovista-modus og ikkje minst Top-Gear bana, blir dette garantert bra. Eg og fleire kompisar er utruleg store Top-Gear fans, og me gledar oss til å setje opp eigen leaderboard for denne bana! Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Flotte landskap. På tide med en PC-utgave? Men størrelsesforholdene er litt pussige - type vei/bil. Synes mesteparten av strekningene har altfor brede veier. Litt av grunnen til at jeg stort sett faller for rallyspill. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Syns nesten litt synd på utviklerne som legger så mye arbeid i et spill grafisk sett, og så lanseres det bare til xbox360 :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå