Gå til innhold

Utviklerdagbok: Forza Motorsport 4 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser rått ut! Har et svakt håp om at de skal klare å få med seg "verdens beste vei strekning" Atlanterhavsveien i spillet. Hadde vært rått å kjøre på en kjent strekning også. Kunne ha vært en ganske dramatisk bane om de la inn storm i området med bølger som slår inn over bruene og skikkelig ruskevær (realistisk med andre ord :p)

Lenke til kommentar

Angrer ikke et sekund på at jeg ble Forza frelst når det kom på Xbox, GT serien er bra de også, men Forza jobber virkelig med å gi entusiaster noe å sikkle etter. FM serien er absolutt bedre enn GT på mange måter, men GT serien gir også mange entusiaster mange timer forran konsollen.

Lenke til kommentar

Så svingete att du ikke får fart mener du. Har du testet å kjøre den raskt da?

Det som er bra med att dem lager fantasi baner, er jo att dem kunne ha laget en del før å etter den strekningen.

Det hadde vært en rå plass å race å drifte. Forbikjøring på den høyeste bruen på yttern :new_woot: Sladde opp brua over å ned igjenn, vært gull det

Edit-1: Hører lyden på den ferrarien, den suger synnt jeg i forhold til den virkelige bilen. Hørest nesten som dem har gjordt litt som GT og brukt data for å lage lyd..

Spillet hundrevis av timer av forza 1, 2 og 3. Men virker som forza bare går nedover. Hva skal mann med så syk grafikk om det ikke "føles" og oppfører seg virkelig? Er glad att Rfator 2 kanksje kommer i år. Det har sikkert rå fysikk, og blir det som det første kan folk lage ting til det selv.

Til slutt, blir vel det samme med saven din på fm4 som fm3. Nei det får du ikke bruke på en annen hdd nei. Da banner vi deg for juks ett eller anna parragraf eller hva dem har.

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

off topic: Er det noen som vet om det har kommet et skikkelig ratt/pedal-sett til xbox? Et godt bilspill blir enda bedre med skikkelige kontrollere, men microsoft-rattet er jo helt håpløst.

Microsoft sitt Madcatz skal være elendige, men Fanatec har veldig gode ratt/pedaller.

http://www.fanatec.de/

Prisen er ganske høg!

Lenke til kommentar

Edit-1: Hører lyden på den ferrarien, den suger synnt jeg i forhold til den virkelige bilen. Hørest nesten som dem har gjordt litt som GT og brukt data for å lage lyd..

Dømmer du lyden ut ifrå denne videoen? Turn10 har alltid tatt lyden seriøst. Og eg nektar tru at dei byrjar jukse med det no.

Spelet ser heilt fantastisk ut. Og køyrekjensla har FM alltid hatt, reknar med at FM4 blir ein flott evolusjon av serien.

Lenke til kommentar

håper di er gått vekk fra eneste forsjel i løp er kor mange runder du kjøre på samme bane, kjedelig!!!

Eg er litt einig. Karrieremodusen i FM3 blei etter ein del timar ganske repeterande. Men, men alle dei nye utruleg flotte banane, Autovista-modus og ikkje minst Top-Gear bana, blir dette garantert bra. Eg og fleire kompisar er utruleg store Top-Gear fans, og me gledar oss til å setje opp eigen leaderboard for denne bana!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...