Cuneax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vokser mens resten av markedet sliter. LinkedIn med sterk vekst Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 LinkedIn er OK. Det er ikke verdens mest oversiktlige side, og det er noen rare måter å navigere på og ulogiske valg.. Men en ting skal de ha: De er kongen av spam. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 LinkedIn er OK. Det er ikke verdens mest oversiktlige side, og det er noen rare måter å navigere på og ulogiske valg.. Men en ting skal de ha: De er kongen av spam. Bruker selv LinkedIn ekstremt lite. Men hva mener du egentlig med spam fra LinkedIn? Får du spam pga de eller er det nyhetsbrevene derfra du mener? Sistnevnte er ihvertfall rimelig greit å skru av. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 LinkedIn er OK. Det er ikke verdens mest oversiktlige side, og det er noen rare måter å navigere på og ulogiske valg.. Men en ting skal de ha: De er kongen av spam. Bruker selv LinkedIn ekstremt lite. Men hva mener du egentlig med spam fra LinkedIn? Får du spam pga de eller er det nyhetsbrevene derfra du mener? Sistnevnte er ihvertfall rimelig greit å skru av. Ja, Har meldt meg ut 3 ganger men får enda all dritten... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ja, Har meldt meg ut 3 ganger men får enda all dritten... Merkelig. Jeg har lenge hatt på ukentlige nyhetsbrev, men skrudde av det nylig også. Nå er det helt stille, bortsett fra når noen legger meg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå