Joachim_F Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Rebellion vil selv gi ut PC-versjonen av den kommende oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Alltid bra med spill som blir "spesialutviklet" til pc! Håper spillet vil by på litt filosofi rundt krig og snikskyting. Ser for meg at det ikke er "barneskirenn" og ligge bak en kikkert og se mennesker bli revet i fillet av ens kuler... Men dette krever jo desto mer av utviklerene. Det er lov å håpe :-) Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Endelig kom det et nytt og ferskt snik skytter spill, som jeg har så lenge ventet på! Her har dere 15 min fra demoen (demo til xbox360): Må si jeg er fornøyd med grafikk og ellers følelsen av hvordan spillet er Men ser fram til bedre grafikk på pc versjonen. Har bestilt via Steam å venter på 4 mai! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Lite imponerende demo. Sniping funker så mye bedre når man har mulighet til å gå _litt_ utenfor den snorrette linja mellom spawn og target. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 http://store.steampowered.com/app/63380/ Demo er ute. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Utifra demoen som jeg nå har testet på konsoll og pc så har dette potensialet til å bli helt rått! 1 Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Helt enig, dette her var ikke bare bra men nyskapende i tillegg. + at det har coop + multiplayer + dedikerte servere .....hva mer kan man be om ? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vi kan be om å få den ut nå.. Er litt lei Demo! Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Morsomt å skyte handgranatene som soldatene har, da går hele jævelen i lufta Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Liker å få 2 - 1 med 2 headshots.. Det hadde vært konge med "3 - 1 " der du fikk 2 headshots og 1 granatkill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå