Joachim_F Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Åttitallshelten er tilbake på spillfronten. Les hele saken Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg spilt urealistiske enmanns-rambo-hær spill i flere år allerede. Hvorfor har de ikke laget dette før!? Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Håpe dæm får han John Rambo sjøl, aka Stallone tel å gi stemma. Han vil gje det ett ordentlig harry preg som det treng 1 Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Siden det skal fange atmosfæren fra filmene så blir det vel et oppgulp av anti-kommunist propaganda og patriotisme. Woot. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er han "TILBAKE"?? Har det vært spill om Rambo uten at jeg visste det?? :O I has dat game! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ja, det har kommet offisielle Rambo-spill tidligere. Flere stykker. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ja, det har kommet offisielle Rambo-spill tidligere. Flere stykker. Dette må jeg se mer på! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Siden det skal fange atmosfæren fra filmene så blir det vel et oppgulp av anti-kommunist propaganda og patriotisme. Woot. Har du sett filmene? Det er vel først og fremst kritikk av høyrefløyen i USA som ikke tok seg godt nok av vietnam-veteranene, fremfor noe antikommunistisk propaganda. Ja, Rambo slakter russere, men jeg ser ikke noe politisk i det. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nå må de bare få Martin Galway til å lage soundtrack, så blir dette bra greier. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå