Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skriver inn kommentarer i feltet " skriv inn kommentar " trykker "post" Hva skjer - ingen ting. Skulle ikke den havnet nederst i rekken av kom. ? Går jeg derimot inn på " Kommenter i forumet " så ser jeg at den ligger der, hva er galt ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det er så mange at den er over på side to? Edit: Jepp - klikk bare på to-tallet - er helt til høyre rett under tittelen "Kommentarer". Endret 8. august 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Det er så mange at den er over på side to? Edit: Jepp - klikk bare på to-tallet - er helt til høyre rett under tittelen "Kommentarer". Finner ikke noe 2 tall. OK. Eksempel.http://www.digit.no/bilde/lindesnes/953821/ om du skroller ned på siden så dukker ikke min takke kommentar opp. Tar du derimot å klikker på " Kommenter i forumet" så dukker min takke kommentar opp helt nederst, skulle den ikke også dukke opp blandt kommentarene under bildet ? Er det kanskje bare på min maskin dette skjer ? Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er noe rart ja. Jeg la inn 2 kommentarer på dette bildet (http://www.digit.no/bilde/oyenstikker-paa-straa/953929/) i natt, og disse kommentarene finner jeg ikke under bildet når jeg går inn via digit.no nå. Ser jeg på "Innlegg" på min brukerprofil finner jeg de igjen, og når jeg følger bildet fra Diskusjon.no ligger mine kommentarer der. Det er forøvrig også flere andre kommentarer som synes på Diskusjon.no som ikke synes via Digit.no. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Finner ikke noe 2 tall. Her: Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Finner ikke noe 2 tall. Her: Takk, ser ut som det løste problemet Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Finner ikke noe 2 tall. Her: Takk, ser ut som det løste problemet Ser ikke helt bort fra at det er flere "gamle brukere" som ikke er klar over dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Finner ikke noe 2 tall. Her: Takk, ser ut som det løste problemet Ser ikke helt bort fra at det er flere "gamle brukere" som ikke er klar over dette. Derfor det er ett ønske om å få det slik vi hadde på old digit Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Og da fant jeg igjen mine (og de andres) kommentarer også... Uvant med kommentarer over flere sider. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 "Side 2++"-linkene kunne med fordel stå tettere på visningen av tråden - gjerne både over og under, akkurat som i selve forumet. Man kunne også hatt en preferanser-innstilling på hvor mange man vil ha pr. side - et forslag kunne være en defaultverdi på 20 i steden for 12, så antallet sider blir mer det samme som i forumet.. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 "Side 2++"-linkene kunne med fordel stå tettere på visningen av tråden - gjerne både over og under, akkurat som i selve forumet. Man kunne også hatt en preferanser-innstilling på hvor mange man vil ha pr. side - et forslag kunne være en defaultverdi på 20 i steden for 12, så antallet sider blir mer det samme som i forumet.. "Never change a winning team "et gammelt godt ordtak. Av for meg ukjente grunner, ser det ut til at ALT må med jevne mellomrom forandres på. Et etter min mening merkelig fenomen som stadig dukker opp, tydligvis også her. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Av for meg ukjente grunner, ser det ut til at ALT må med jevne mellomrom forandres på. Et etter min mening merkelig fenomen som stadig dukker opp, tydligvis også her. Det er vel ikke snakk om å endre på eksisterende system. Vi har gått over til et komplett nytt system og det er selvfølgelig ikke bygd opp på samme måte som det gamle. I mange tilfeller går jo verden fremover også, selv om det kan være uvant for oss brukere. Det største problemet er faktisk oss menneskers iboende motstand mot alt som er nytt. Grunnen til at det er skiftet system, er vel kjent for alle nå? Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Av for meg ukjente grunner, ser det ut til at ALT må med jevne mellomrom forandres på. Et etter min mening merkelig fenomen som stadig dukker opp, tydligvis også her. Det er vel ikke snakk om å endre på eksisterende system. Vi har gått over til et komplett nytt system og det er selvfølgelig ikke bygd opp på samme måte som det gamle. I mange tilfeller går jo verden fremover også, selv om det kan være uvant for oss brukere. Det største problemet er faktisk oss menneskers iboende motstand mot alt som er nytt. Grunnen til at det er skiftet system, er vel kjent for alle nå? Ja det er sikkert godt ment. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Av for meg ukjente grunner, ser det ut til at ALT må med jevne mellomrom forandres på. Et etter min mening merkelig fenomen som stadig dukker opp, tydligvis også her. Det er vel ikke snakk om å endre på eksisterende system. Vi har gått over til et komplett nytt system og det er selvfølgelig ikke bygd opp på samme måte som det gamle. I mange tilfeller går jo verden fremover også, selv om det kan være uvant for oss brukere. Det største problemet er faktisk oss menneskers iboende motstand mot alt som er nytt. Grunnen til at det er skiftet system, er vel kjent for alle nå? Ja det er sikkert godt ment. Jeg bare lurer på siden Terje sier vi, er Terje begynt å jobbe for digit? Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Av for meg ukjente grunner, ser det ut til at ALT må med jevne mellomrom forandres på. Et etter min mening merkelig fenomen som stadig dukker opp, tydligvis også her. Det er vel ikke snakk om å endre på eksisterende system. Vi har gått over til et komplett nytt system og det er selvfølgelig ikke bygd opp på samme måte som det gamle. I mange tilfeller går jo verden fremover også, selv om det kan være uvant for oss brukere. Det største problemet er faktisk oss menneskers iboende motstand mot alt som er nytt. Grunnen til at det er skiftet system, er vel kjent for alle nå? Ser jo her at du ikke er helt ukjent med problemet http://www.digit.no/bilde/stokkand-gi-plass/953927/ Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Ser jo her at du ikke er helt ukjent med problemet http://www.digit.no/bilde/stokkand-gi-plass/953927/ Hehe, jeg er som alle andre...heldigvis Edit:....og når det er sagt, det er ikke alltid at endringer er til det bedre, men det hender man likevel må leve med det. Endret 8. august 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) "Problemet" kunne jo blitt mindre hvis de siste kommentarene havnet øverst istedet for nederst - type gamle digit. Som jeg har sagt tidligere, jeg mener det ville vært mer logisk også - og ikke minst enklere for den den som har lagt ut bildet og kjapt vil se om det er kommet noen nye kommentarer siden sist. Og ja, jeg er et vanemenneske med sterk motvilje mot forandringer Edit PS: Men jeg skjønner også at årsaken til at de nyeste kommer nederst vel er p.g.a. strukturen i diskusjon.no/akam.no. Endret 8. august 2011 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) En annen ting som kanskje endel av digiterne ikke vet om er at man kan redigere et innlegg, også de man har skrevet i bildetrådene på digit. Om man f.eks. skriver noe som en syns kan misforståes så trenger man ikke skrive et nytt innlegg for å rette det opp. (Bruker det eksemplet fordi jeg har sett det skje.). Man går da inn i forumet og nederst på den aktuelle posten ser man en knapp der det står "Rediger". edit: Måtte inn å redigere, for jeg skrev først at det sto "Rediger innlegg" der. Endret 8. august 2011 av pybalto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) En annen ting som kanskje endel av digiterne ikke vet om er at man kan redigere et innlegg, også de man har skrevet i bildetrådene på digit. Om man f.eks. skriver noe som en syns kan misforståes så trenger man ikke skrive et nytt innlegg for å rette det opp. (Bruker det eksemplet fordi jeg har sett det skje.). Man går da inn i forumet og nederst på den aktuelle posten ser man en knapp der det står "Rediger". edit: Måtte inn å redigere, for jeg skrev først at det sto "Rediger innlegg" der. Får ikke laste opp bilde i kommentar feltet...prøvd alle mulige innstillinger..men blir henvist til å legge til en link??? tenker da på feks en forbedret utgave av ett bilde en har fått tips om forbedringer om???? Red: Fant ut av det Endret 8. august 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg