Gå til innhold

Fungerer Android-telefoner bra sammen med Mac?

o8a

Anbefalte innlegg

VIL ha ny Androidtelefon (les Samsung G S2/Hercules), men jeg vil ha en telefon som funker bra med Mac`en min. Må jeg kjøpe Iphone da, eller virker Mac/Android bra?????????

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er usikker på hva du ønsker at skal fungere... Ja, du kan lade telefonen med den og du kan sikkert synke den, men hvorfor?

Men jeg har Android og MBP.

Ønsker bare å kjøpe riktig telefon, og det står mellom Iphone 4 og Samsung GS2. Når IOS 5 kommer, har man mulighet å synce Iphone/Mac via Icloud. Denne muligheten har man vel kansje ikke med Android???? Eller kan du synce "sømløst" via Bluetooth mellom Android-Mac???

Lenke til kommentar

Men hva skal du synke? Det eneste jeg synker mot Macen er vel, ingenting, dvs, jeg kan synke musikkfilene på maskinen via Spotify, men jeg har aldri gjort det. Mailen min synker google for meg siden de kan bruke Exchange-server, samme gjelder for kalenderen. Filer synkes via Dropbox.

Nei, du kan antagelig ikke synke via iCloud...

Lenke til kommentar

Men hva skal du synke? Det eneste jeg synker mot Macen er vel, ingenting, dvs, jeg kan synke musikkfilene på maskinen via Spotify, men jeg har aldri gjort det. Mailen min synker google for meg siden de kan bruke Exchange-server, samme gjelder for kalenderen. Filer synkes via Dropbox.

Nei, du kan antagelig ikke synke via iCloud...

Skjønner. Da blir det Android da..... :)

Lenke til kommentar

VIL ha ny Androidtelefon (les Samsung G S2/Hercules), men jeg vil ha en telefon som funker bra med Mac`en min. Må jeg kjøpe Iphone da, eller virker Mac/Android bra?????????

Etter min erfaring er det faktisk ikke sikkert et Macbook + iPhone komboen er 100% . Og windows 7 har vært løsningen flere ganger :p Helt mongo.

Har kjøpt meg en Galaxy S2 og koblet den litt opp mot MBP uten noen problemer så langt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...