knosemjau Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei, er det noen her som har erfaringer med Moobi? Jeg måtte sende inn mobilen min i medio juli, den er kjøpt fra Moobi via Chess i 2009. Det måtte krysses av for type mobil man ønsker i lånemobil etter 7 dagers ventetid, der jeg valgte en telefon med bl.a. MMS-kompatibilitet. Istdf fikk jeg en antikk monokrom Nokia, og ergo en hel masse meldinger der jeg får beskjed om å ha mottatt en MMS, men uten å kunne se hvem den er fra eller hva den inneholder. Dessuten var det snakk om Moobi sine 7 dager, altså 10 for meg. Moobi synes det er "beklagelig" at deres egen forespørsel om type lånemobil ignoreres av de, men gjør ingenting med det. Behandlingstiden er kjempelang, og forlenges regelmessig. Den skulle være ferdig for lengst, men jeg får beskjed om å følge progresjonen på moobi.no. Dessverre står det ikke annet enn "servicesaken åpen" på den siden... Utrolig frustrerende! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ikke noe særlig nytt dessverre. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Hm, kjedelig, ser at de har en lang historie med misfornøyde kunder. Og så kan man ikke uten videre bytte leverandør eller blokkere de siden de er en tredjepart og ikke en direkte leverandør... Gørr! Nytt i dag: Service på mobil med 358567023380310. Ny status er Påbegynt. Sjekk ny status på http://www.moobi.com. Hilsen Moobi.Yesss! 23 dager på lager og så tas mobilen endelig ut av konvolutten... Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Husk at reparatører trenger ferie de også, veldig mange har ferie i 3-4 uker i fellesferien, de fleste firmaer tar dog overtid nå for å få ting ferdig fortere. Så dette kan desverre ikke unngås, det er ikke bare å sette på vikarer. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Nei, det skal man så absolutt ha forståelse for. Men også mange andre har ferie, og da bør jo antallet innsendte mobiler falle (før det eventuelt stiger igjen med ferieskader). Og ikke alle skal være på ferie samtidig... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har bare gode erfaringer med Moobi selv, de siste jeg husker modellene på er 2x Iphones og 1xHTC Hero. Heroen sluttet touchskjermen å fungere på, sendte inn, fikk ny etter en uke. Begge Apple telefonene har det gått under en uke fra jeg sendte inn til jeg fikk ny. 1 falt muteknappen av, fikk en refurbished tilbake. 2 Ville ikke ta strøm, fikk fabrikkny enhet Men det er vel sånn som med alle andre ting, man kan være heldig eller uheldig, og de som skriker høyest er stort sett de uheldige Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Spørs hva man legger i det, å skrike høyt. Alt jeg gjorde var å sende inn en ødelagt mobil, så skjedde det ingenting på veldig lenge, og servicebedriften oppfylte ikke et tilbud som de selv kom med. Der er det anledning å være misfornøyd. I dag skal mobilen være ferdig, og jeg ble oppfordret til å logge meg inn på servicesidene igjen. Dessverre er ikke innlogging mulig lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå