Cuneax Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Med design tilpasset det moderne hjem. Philips lanserer stilsikre TV-er Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Lekkert! Siden en TV blir sett på som et møbel i min stue, er dette et fint valg. Liker bildekvaliteten på Panasonic bedre, men uansett. Lenke til kommentar
steamr Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skjønner ikke helt greia med bakoverlent skjerm... Bør den ikke helst være helt 90grader mtp innsynsvinkel etc? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skjønner ikke helt greia med bakoverlent skjerm... Bør den ikke helst være helt 90grader mtp innsynsvinkel etc? Det vil vel komme an på hvor høyt tv'en er plassert. Mange tvbord/stereobenker er relativt lave, og da blir tv'en ofte under øyehøyde. Da er det greit med tiltet tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvem sa at Philips skulle legge ned TV-produksjonen? Synes det virker som de er i full sving jeg Og som eneste europeer i markedet gjør de en god jobb! Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvis den hadde vert 90 grader hadde jeg kjøpt den Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har Philips helt sluttet md plasma ? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har Philips sluttet med tivoli-lys rundt skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå