AvIOn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei Har akkurat flyttet til fredrikstad, og er på utkikk etter en bra og rimelig gym. Har testet family (for dyrt), og Centrum Gym (FOr gammelt kjipt utstyr). Mulig jeg er litt fin på det, men ble bortskjemt med topp utstyr på Elixia i Stavanger. Det jeg er på utkikk etter er: - Godt utvalg av frivekter - Gode priser - Gjerne i sentrum eller sentrumsnært På forhånd, takk -Viktor- Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) - Endret 12. januar 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Hadde tilbud gjennom kjentfolk på elixia i stavanger;) Lenke til kommentar
blomsty Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg har ikke sjekket ut disse stedene selv (som ikke er nevnt tidligere i denne tråden), men det kan jo kanskje være verdt å ta en tur * Friskis og Svettis på Kråkerøy * Gymbox (i byen) * Nautilus/Actic på Kongstenhallen, da får man også tilgang til basseng * Max Fitness (Tidligere Fredrikstad helsestudio, er litt gamle apparater der også) * Pluss på Gressvik Er de jeg kom på iallefall. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Bare ikke bli medlem på Elixia på Kråkerøy! Slitt gammelt lokale, uhøflig betjening, hvor jeg til og med fant vekter hvor det sto "SATS sin eiendom" på. Ellers har jeg hørt mye bra om Elixia sin avdeling ca. 3km nedi sentrum. Endret 22. august 2011 av Corey Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) - Endret 12. januar 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Har funnet meg godt til rette på Shapes nå Rimelig, greit utstyr, og hyggelig folk. Eneste er at de er litt treg med å fikse utstyr som har gått i stykker! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Shapes? Drives det videre som det altså? For kjeden gikk jo konkurs i fjor.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå