Dore123m Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 det her ble nesten litt latterlig, håper ikke Bethesda blir en like stor stygg ulv som Activision er. og jeg håper virkelig ikke at noen Bethesta fanboys forsvarer dette. Oh please ...... hva? mener du at bethesda/zenimax bør gjøre dette? Lenke til kommentar
Th3-1nonly Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skrev et brev til Bethesda ang. dette og håper på et svar innen kort tid, så vi får se reaksjonen blir. Prøvde å skrive så objektivt som mulig, men viste seg å være litt vanskelig på vegne av min holdning til amerikanernes saksøking som skitten markedsføring. Istedenfor å lage noe bra går de heller løs på andre lavere i samfunnet og bruker mye tid og penger på noe helt utav det blå. Når de heller kan bruke penger på å faktisk videreutvikle eller forbedre ting. Men selvfølgelig er det alltid noen som tenker til nesetippen men ikke lenger. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er jo mulig de har tatt en titt på kontoen til Notch og fått litt dollar tegn i øynene. Det er intet som forundrer meg lenger når det gjelder amerikanske selskaper (altså de med adresse i USA). Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 tullete å saksake for en sånn grunn Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette blir litt for teit. Kan ikke helt se for meg at de kan komme så langt med å saksøke noen for å bruke et helt vanlig engelsk ord som garantert er å finne i vanlige engelske ordbøker. Blir jo nesten som om noen skulle laget et spill som het "The <etellerannet>", for så å de neste årene saksøke alle som brukte "The" i titlene sine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå