Oxygen 07-12 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kom igjen show some love Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er rundt 1000 mann som møter på kamp, og klubben har ikke nok penger. Slik sett bør de ikke rykke opp. Likevel, siden jeg spilte på Ulf i min ungdom, får jeg være supporter nok til å heie litt. Morsomt om de rykker opp. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Både Ranheim og Ulf sliter vel med det samme der. De klarer ikke å møte forbundets krav på hverken økonomi eller fasiliteter. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ok, muligens jeg ikke har peiling da. Hva er det de kommer til å slite økonomisk med om de skulle rykke opp? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Fk Haugesund rykket opp, og har da fått seg flomlys som de bruker når det går mot kveld. Jeg er ingen ekspert på slik, men går utifra at det er et krav å ha flomlys som plager alle som bor rundt fotballbanen lenge etter de er ferdig med å trene(selv om det er lyst ute). Ingen som kan fiske opp et bilde av "anlegget" til Ulf Sandnes? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ulf har flomlys mange år. Til og med på en eldgammel grusbane. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Ulf fikk montert flomlys på hovedbanen i forbindelse med oppussingen til friidretts-NM i 2010, men grusbanene rundt Gisketjernet har vært flombelyste i mange år. Bilder av Sandnes Stadion kan sees her: http://www.stadionsiden.com/index.asp?stadium_id=105 Endret 8. august 2011 av LFL Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eneste mulighet er om de får et års dispensasjon fra slike krav fra forbundet. Da kan du bruke den tiden til å finne sponsorer og etablere seg bedre. For så å kanskje henge med videre. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Høsten 2009 med de som brukes i dag http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/Skal-lyse-Sandnes-opp-i-1-divisjon-2203785.html Baner med flomlys er: - Hovedbanen (2009) - Kunstgressbanen (bane + lys 2005) - Giske grusbane - Gymnas/flomlysbanen Lenke til kommentar
Samara Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Men jeg kan uansett aldri tenke meg at Ulf blir værende i TL særlig lenge. Nei, syns at Sandefjord skal få komme opp igjen, jeg. Sammen med Hødd (men dette er og blir nok bare en litt morsom ønsketenkning ). Syns forøvrig det er mange Rogaland-lag i Adecco for tiden. Ulf, Randaberg og Bryne (jeg har ikke glemt noen da?). Lenke til kommentar
Everket Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Bare å bøye seg i støvet over hva Ulf har fått til denne sesongen. Klubben som egentlig skulle rykket ned i fjor(fikk plassen til follo) leder og ser ut til å rykke opp. Selv så jeg nabo oppgjøret randaberg - ulf for en uke siden, og det var fryktelig dårlig nivå på begge lag. Men det er vel litt typisk adeccoligaen i år. Men det tar jo ikke noe vekk fra at ulf ser ut til å være det minst dårlige laget :!: Det høres litt slemt ut, men adeccoen har vært helt absurd i år, jojo resultater og preget av mye dårlig basis ferdigheter. Moro med ulf, blir vanvittig med en så "liten" klubb i tippeligaen, så all thumbs up for underdogs! Endret 18. august 2011 av Everket Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har det ikke vært litt jojo i Tippeligaen også? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Z4IGXpUvk5U Forøvrig komfortabel seier til Ulf i dag i lokaloppgjør. 1 Lenke til kommentar
LFL Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 I just have to show some love right now. Ulf er i Tippeligaen, syk stemning på kamp i dag og 6-0 seier Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så da spørs det, blir de et mobbeoffer de andre lagene napper 3 poeng fra hver gang de møter et annet lag, eller vil de klare seg? Lenke til kommentar
LFL Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 De blir nok tippet på sisteplass av alle ekspertene, men de har jo noen spillere med tippeligaerfaring så jeg tror ikke de blir en kasteball mellom de andre lagene. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Bra gjort, men tipper de ender på siste plass neste sesong, men gøy blir det lell. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nok ett eksempel på at det er for mange lag i tippeligaen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå