Gå til innhold

BK: Glassblåsing II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk litt støy på glass kula,ser du lurer litt på om det er ved opplasting.Tror bilde hadde vert tent med og vert uten det oppe i venstre side ble litt domminerende.

Armen du tenker på? Mulig du har aldeles rett i det ja ;)

Ja det er armen eg meiner,kanskje litt minre av den og hadde gjort seg,flyttet den litt opp og til venstre.bare tanker. :hmm:

Lenke til kommentar

Faktisk litt støy på glass kula,ser du lurer litt på om det er ved opplasting.Tror bilde hadde vert tent med og vert uten det oppe i venstre side ble litt domminerende.

Armen du tenker på? Mulig du har aldeles rett i det ja ;)

Ja det er armen eg meiner,kanskje litt minre av den og hadde gjort seg,flyttet den litt opp og til venstre.bare tanker. :hmm:

Noe slikt?

Lenke til kommentar

kunne nok blitt bra dette. men på min skjerm er det uskarpt. kun de 2 svarte "tennene virker skarpe her.

ellers så synes jeg at "handa øverste til venstre tar for mye fokus bort fra bildet. dette ble ikke helt innertier nei .

Lenke til kommentar

kunne nok blitt bra dette. men på min skjerm er det uskarpt. kun de 2 svarte "tennene virker skarpe her.

ellers så synes jeg at "handa øverste til venstre tar for mye fokus bort fra bildet. dette ble ikke helt innertier nei .

Skjønner.men ett sted må han ha armen :tease:

Greit som dokumentasjon dette, men fikk nok ikke så mye ut av det som bilde.... Mangler noe på skarphet og detaljer, muligens i mørkeste laget... , men, men det er nå hva jeg ser da... ;)

Nei håndverk er vel ikke egnet på bilde?:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...