Masterking Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Trenger hjelp med å glemme en jente i livet mitt, hvordan kommer jeg over henne? Lenke til kommentar
mviken Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Sliter med samme problem selv for tiden. Det eneste jeg har funnet som virkelig hjelper er å ta tiden til hjelp i grunn. Tilbring mye tid med venner og gjør det du vil. Hvis folk spørr deg med på ting, ikke tenk at du ikke liker det eller bryr deg om det. Kom deg ut! Det er eneste jeg har funnet ut hjelper. Husk også å bryt konakten mest mulig med personen. Personen gjør ingenting annet enn å rive opp i såret og gjør ting verre. Jeg fant ut at eksen min holdt på med en annen. Vi slo opp for en og en halv måned siden. Hun hadde gått rett til ham. De hadde mye sex, og hun gnidde det inn i trynet på meg at han var større og bedre. Hun gnidde det inn ved å sende melding. Trenger ikke være rakett forsker for å forstå at jeg er sønderknust. Ikke gå i samme fella. Hold deg lengst mulig bort, ikke gå på steder hun henger, slett henne fra Facebook og kontaktlista di. Du kan fort sende en melding eller ta en telefon i fylla. Så kommer mitt verste tips som er den klassiske å tyngste biten. Ta tiden til hjelp, og hold ut! Du er ikke alene, selv om det føles ut som alle rundt deg har det perfekt. En dag møter du den rette! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Good luck, er 20 og tenker fortsatt på min sweethearth fra jeg var 14. Ta tia til hjelp, often hjelper det å involvere seg med andre kvinnfolk. Men ikke alltid. Lenke til kommentar
treant Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 kast alt som minner deg om henne, slett all kontaktinfo om hu! msn, fb, nr, gamle meldinger osv dra ut og møt andre jenter - både nye og kjente, kom inn i gamet igjen! vær opptatt med noe f.eks trene og være med venner, finn deg en hobby eller fortsett invester mer tid i hobbyene du allerede har! lag en negativ liste om hu som du holder til deg selv. unngå henne - men dette bare fordi du trenger tid til å komme over, etter det så kan du prøve å bli venn om du vil - om du vil ta den risken prat med en venn, prat så mye at han går lei deg - så skjønner du at det er vanlig og blir kjedelig i lengden. tenk at du var for god for henne, det er ikke deg, men hu. Det feiler hu og ikke deg. Om hu tar kontakt, si at du trenger tid bare, ikke vær barnslig - kom moden og sterk ut av det! lykke til! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Og neste gang han er på fylla så sender han en dum email eller lignende? (pga ingen kontakt) Haven't we all been there? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 du finner deg 2 nye jenter. easy fix! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 samma dilemma som deg nesten, men altså jeg har snakket ut med hun om alt ogslikt, også sier hun at det kan skje noe men at vi må møtes først. så se hva som skjer og at hun ikke vil miste meg, men altså hvis man ikke vil miste noen er vel det normalt og snakke med personen ihvertfall annehver dag elns? egentlig så vil jeg bare glemme alt som har skjedd denne sommeren, burde jeg bare slette hun fra face og alt? har slettet alt hun har sendt meg, og har fått en kompis av meg til og endre face passordet mitt så jeg ikke får tilbake det før bursdagen min om 90 dager mangler bare å slette hun fra face og skype, burde jeg? føler selv at jeg burde, men at jeg kanskje da får melding om hvorfor gjorde du det ogslikt. føler det kan bli kleint -.- Postet av anonym: bd0bfbf337f1f790dd354e12b970c251 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå