AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Igår hadde jeg ei skikkelig fylla og jeg var fyllesyk deluxe når jeg våknet. Har drukket øl på 3,5% nesten hele dagen for å "reparere". Jeg er ikke fyllesyk lengre, men jeg føler meg ganske rar. Føles som om beina mine veier 1 ton, og jeg føler meg ganske redusert. Hele kroppen føles tung og slapp. Har aldri kjent noe slikt under alkoholrus før...Hva kan det være? Edit: Ølet jeg har drukket så og si hele dagen er bare på 3,5% så jeg blir ikke full på dem. Postet av anonym: c512d36928e3db99990b9ddc850e6d05 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Drikk vann og få i deg mat Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Har spist masse mat idag. Vann...Tror ikke jeg er dehydrert heller, med tanke på all øla jeg har drukket idag. (trådstarter) Postet av anonym: c512d36928e3db99990b9ddc850e6d05 Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Så vidt jeg har fått med meg blir du dehydrert av å drikke alkohol(Gjelder vel øl det og)... Endret 8. august 2011 av NutrL Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Stemmer det som sies rett over. Alkohol er vanndrivende, så det å drikke mer etter for å lindre fyllesyke er bare å dra det lenger ut. Det er nok ikke noe annet som feiler deg enn at du har fått for mye alkohol. Spis og drikk godt, og kom deg over det. Slutt å drikk mer for å reparere noe, det er det dummeste du kan gjøre. Meste gang kan du gjøre litt preventivt ved å ikke drikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå