Lifeform Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei, Hvordan får man Windows 7 til å huske hvor man har utplassert ikonene ? Svært irriterende at ikonene alltid legger seg borte til venstre hver gang man restarter. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Etter at du har plassert ikonene der de skal være, høyreklikker du på skrivebordet og trykker "Oppdater". Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Funket ikke. Jeg har riktignok virtualisert Windows 7 på Maccen min, så kanskje dette kan være årsaken til at det ikke funker? Evt. annen mer manuell måte å gjøre det på ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Funket ikke. Jeg har riktignok virtualisert Windows 7 på Maccen min, så kanskje dette kan være årsaken til at det ikke funker? Evt. annen mer manuell måte å gjøre det på ? Om jeg ikke husker helt feil, så tror jeg programmet "Fences" har en funksjon hvor du kan lagre posisjonene på snareviene. + Du kan gjøre skrivebordet litt penere med forskjellige ting http://www.stardock.com/products/fences/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå