BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Cornflakes i do er en litt akward måte å fake det på. My expectation: "Halla fattern, jeg spydde og er skikkelig syk jeg. Vil du se på oppkastet mitt i do? " DET er akward. Mye mer realistisk å lyve om at du kastet opp, enn å lage en mikstur oppi do Du gjør ikke det da! Du legger litt forarbeid ved å si at du er uggen i magen en liten stund før, så henger du over toalettet og spiller syk. Når de da kommer for å se til deg så ser de bare masse gulbrun ''oppkast'' i dass. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Stikk fingrene i halsen og spy, det blir litt mer troverdig med lukt og spyrester i doet osv. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 http://www.ba.no/nyheter/article5695025.ece "En gutt på 14 år hadde fått i oppdrag å passe katten mens folkene i huset var på hytten" Er dette deg Saw-? 4 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Hahaha, er det så jævlig mulig. Jeg hadde ikke engang invitert til fest i mitt eget hus, liker virkelig ikke tanken. Så inviterer han til fest i noen ANDRES hus?! Litt off-topic, men rly, hadde noen av dere virkelig gjort noe slik? EDIT: Jeg synes forresten det er flott at andre inviterer til fest, no problemo =) EDIT 2: Ja, jeg er litt juksemaker på dette området Endret 9. august 2011 av jigaplow 1 Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Eh, klarte og fake og bli syk hvertfall, men nå er det husarrest Egentlig har de tatt fra meg PCen men har sneket til meg PC min for og gå på intenett litt EDIT: Men nå er jeg litt kjendis også! Endret 13. august 2011 av Saw- 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sannhet varer lengst. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Sannhet varer lengst. Enig, hvorfor ikke bare snakke om det? Forøvrig syns jeg det er dumt av folk å fake sjuk, eller vil bli sjuk. Det er mange som lider både her i Norge og ellers i verden. Vær glad dere er friske! 1 Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Eh, klarte og fake og bli syk hvertfall, men nå er det husarrest Egentlig har de tatt fra meg PCen men har sneket til meg PC min for og gå på intenett litt EDIT: Men nå er jeg litt kjendis også! Hvorfor husarrest? Er det deg i artikkelen? Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ja ;/ Sorry for sent svar, har nesten aldri tilgang til Internett lenger! 1 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja ;/ Sorry for sent svar, har nesten aldri tilgang til Internett lenger! Gratulerer Angrer du på dine gale påfunn nå? 2 Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Ja ;/ Sorry for sent svar, har nesten aldri tilgang til Internett lenger! Gratulerer Angrer du på dine gale påfunn nå? Ja ganske, men festen gikk hett for seg <3 1 Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ja ganske, men festen gikk hett for seg <3 Tja, ifølge artikkelen i avisa så gjorde den visst det. Takk for en god latter og ta det roligere neste gang Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tro meg, mange av tipsene som blir postet her funker ikke. Hadde et tilsvarende eksperiment for 4 år siden der jeg eksperimenterte med ting forumbrukere kom med forslag. Endte ikke opp med noe annet enn litt vondt i magen og måtte likevel tvinges med på påsketur litt interessant lesning for folk som ikke tror meg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740097&st=0&p=8260567&fromsearch=1entry8260567 Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ta to egg på styrten, uten skall men med alt innhold. Eggene må ikke være kokt eller gjort "spisbare" Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ta to egg på styrten, uten skall men med alt innhold. Eggene må ikke være kokt eller gjort "spisbare" Blir ikke syk av det... Mange idrettsuttøvere spiser flere rå egg om morgenen pga proteininnholdet. Smaker nok ikke godt, og har ikke god konsistens, men syk blir du ikke av det Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Testa det selv Tok det tidlig på dagen = dårlig hele dagen Du blir noe sinnsykt kvalm og uvel magen, god sjanse for oppkast også Men det var MIN reaksjon da, ikke sikkert dette virker sånn på alle Endret 22. august 2011 av mw2_knifer1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ta to egg på styrten, uten skall men med alt innhold. Eggene må ikke være kokt eller gjort "spisbare" Det fungerer kun vis du ikke tåler den mengden. Du får samme effekt av å ete alt for stor frokost. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Synes disse trådene dukker opp med jevne mellomrom. Kan ikke en av forumlegene mekke en sticky? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå