Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli syk med vilje!?

Saw-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ikke spis/drikk noe du ikke er sikker på.

her har du noe:

* Ta store mengder magnesium (enten i væskeform eller tabletter, gir deg diarë deluxe)

* Spise tannkrem (gir deg feber)

* Finn noe i fars barskap og miks deg en fortiss drikk (Hangover, forhåpentligvis)

* En gang jeg skulle ut i båten (8-12 grader i lufta) for å spille inn en film, fikk jeg skikkelig feber. Båten går 33 knop og jeg hadde t skjorte og shorts :D var syk i 3 dager.

* FAKE

Lykke til :)

MEN viss du vil bli syk pga du ikke vil vær med på en familietur. DONT :p aldri om foreldrene dine ville latt deg være igjen hjemme i en hel uke.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kom på noe du kan gjøre. Har du C-vitamin tabletter er det bare å peise på med mange, mange glass vann + en tablett. Du kommer til å drite og prompe så forferdelig. Hvertfall gjorde en kompis og jeg det for noen år siden!

EDIT: En tablett pr. glass vann, altså!

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Bør vel bløtes opp med melk først slik at fargen blir bedre?

Trengs ikke hvis du bare lar de ligge der i dass i rundt 5 minutter før du henter mor eller far. Eneste problemet er lukten som mangler da, men de aller fleste ønsker vel ikke å sniffe på oppkast frivillig?

Litt salmiakk kanskje?

Lenke til kommentar

skal omformulere da:

av egen erfaring fra da jeg var liten, spis 2 kg rød pandalakrits og du kommer til å være dårlig hele dagen. gir deg diare.

er hvertfall mer behagelig måte å bli syk på enn visse andre alternativer her inne.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Gå ut, og begynn å slikke på områder der folk har tatt på, f.eks. offentlige dørhåndtak, og alle steder på en trikk/buss hvor folk sannsynligvis har holdt seg fast, seterygger, setene, slikk gulvet mens du er i gang (for sikkerhets skyld), osv.

tenk ut alle stedene der det sannsynligvis er mest bakterier, og slikk dem.

Lenke til kommentar

Men seriøst ikke gjør det.

Du blir sikert syk av det, men fake syk i stedet, eller finn på en unnskyldning. Enig i at barn er slitsomme, men ikke enoe vits å bli syk med vilje fordet.

Det er verre å være syk, enn å holde ut med barn.

Lenke til kommentar

Cornflakes i do er en litt akward måte å fake det på.

My expectation:

"Halla fattern, jeg spydde og er skikkelig syk jeg. Vil du se på oppkastet mitt i do? :innocent:"

DET er akward.

Mye mer realistisk å lyve om at du kastet opp, enn å lage en mikstur oppi do :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke det at jeg aner hvorfor du vil spille syk, men jeg skriver dette for å forhindre at du skader deg selv unødvendig mye ved å følge enkelte av de andre rådene du har fått.

Du trenger ikke være syk, du trenger å gi et inntrykk av at du er det.

En varm klut i pannen og termometeret mot en lyspære gjør vanligvis susen for å fake feber.

For å toppe skuespillet så kan du bruke liksminke i ansiktet sånn at du ser blek ut.

Evt. kan du søke hjelp til å mestre det du prøver å unngå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...