Saw- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg vil bli syk så fort som mulig! Har noen noe tips??? Haster!! :/ Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Sov i frysern. Ok, kanskje ikke. Hvordan syk vil du bli? Og hvorfor vil du bli syk? Endret 8. august 2011 av The Owl Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg vil bli syk så fort som mulig! Har noen noe tips??? Haster!! :/ Spis ting. For eksempel vaskepulver, eller andre ting du finner på vaskerommet. Men ta for all del vare på etiketten slik at du kan vise legen hva som feiler deg. 4 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Utsett deg for (voldsomme) temperaturforandringer over en periode på noen timer. Wait, what? Hvorfor vil du bli syk så fort som mulig, egentlig? Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ok, kanskje ikke. Hvordan syk vil du bli? Og hvorfor vil du bli syk? skal en uke på hytta med masse små barn!!! Irriterende barn! Hei! Jeg vil bli syk så fort som mulig! Har noen noe tips??? Haster!! :/ Spis ting. For eksempel vaskepulver, eller andre ting du finner på vaskerommet. Men ta for all del vare på etiketten slik at du kan vise legen hva som feiler deg. Er ikke det veldig farlig :/ ?? Utsett deg for (voldsomme) temperaturforandringer over en periode på noen timer. Wait, what? Hvorfor vil du bli syk så fort som mulig, egentlig? Vil ikke på hytta med mange små barn!! Vil heller være hjemme! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da ville jeg heller være ærlig om det. For om du var syk så måtte du kanskje bli med så de kan stelle med deg... 5 Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Da ville jeg heller være ærlig om det. For om du var syk så måtte du kanskje bli med så de kan stelle med deg... Jeg kan stelle meg selv Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er ikke sikkert foreldrnee dine er enige/vil la deg være hjemme en hel uke. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du er født i '97 (profilen) og foreldrene dine vil nok heller ha deg med, en å la deg være alene hjemme. Si det rett ut at du ikke vil være med Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Det er ikke sunt å ødelegge helsen. Vær glad du faktisk er frisk, for det er ingen selvfølge. Om du er over 18 år, er det så enkelt som å si at du ikke vil bli med. Mulig det blir andre konsekvenser for deg, men du er da gammel nok til å bestemme over deg selv og ta egne valg, og ta konsekvensene av dem. Om du ikke er over 18 år, så ville jeg likevel prøvd å forklart. Så lenge du har helsen går livet videre, uansett. Edit: Ser du er 17 år. Da har du jo egentlig ingenting du skulle sagt, men er jo verdt et forsøk. Kanskje det ikke blir så ille som du tror. Jeg skjønner egentlig ikke hva dette har med politikk å gjøre. Endret 8. august 2011 av A H P Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 MP3-spiller og en terrase pleier å være god medisin mot irriterende unger forresten... Lenke til kommentar
Saw- Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 nei Men jeg prøver Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kan du ikke bare Fake? Så slipper du å faktisk være syk mens du er hjemme. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tror den beste måten er å spise gammel mat. Hvis du ikke har noe gammel mat hjemme, stikk til søppeldynga. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg vil bli syk så fort som mulig! Har noen noe tips??? Haster!! :/ Spis ting. For eksempel vaskepulver, eller andre ting du finner på vaskerommet. Men ta for all del vare på etiketten slik at du kan vise legen hva som feiler deg. Er ikke det veldig farlig :/ ?? De har god mat på sykehuset Gele.... 3 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har du lappen på lett eller moped? Kjør en lang tur der du lar ankler, håndledd og hals være udekket, så du virkelig får utsatt kroppen for den kalde vinden. Eventuelt kan du spise noe skikkelig jævlig, så satser du på både drit- og spysjuken. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei! Jeg vil bli syk så fort som mulig! Har noen noe tips??? Haster!! :/ Spis ting. For eksempel vaskepulver, eller andre ting du finner på vaskerommet. Men ta for all del vare på etiketten slik at du kan vise legen hva som feiler deg. Hvor basisk er vaskepulver? Du skal være jævlig forsiktig med baser. Det kan etse hull på indre organer, spiserør, magesekk, og så dør du. Jeg så en pasient som hadde drukket salmiakk uten at det var med vilje. Jeg satt i 30 min med giftinformasjonssentralen for å finne ut om det var noe å gjøre, og heller ikke å legge ned en sonde var det internasjonal konsensus på, da man kan stikke hull på spiserøret. Har du uflaks går det hull på indre organer uansett, eller spiserøret klistrer seg fast, og så har du ikke spiserør lenger. Noen kirurger som vet hva man gjør da? Jeg aner ikke, kanskje må du ha permanent PEG? Du trenger ikke å bli syk, du trenger bare å fake symptomer som foreldrene dine tror er alvorlig. Lat som om du har symptomer på klasehodepine. http://en.wikipedia.org/wiki/Cluster_headache Cluster headaches er en genial diagnose å få (så lenge du ikke har det, vel å merke.) Det vil gi deg mulighet til sykemeldinger i harde perioder senere også. Nevrologene kommer til å hate meg for at jeg fortalte deg dette - men nå skal jeg forhåpentligvis aldri, aldri, aldri se en eneste nevrologisk pasient mer, så det driter jeg i. Endret 8. august 2011 av Nihilist1 5 Lenke til kommentar
Ingen-tvang Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor basisk er vaskepulver? Du skal være jævlig forsiktig med baser. Det kan etse hull på indre organer, spiserør, magesekk, og så dør du. Kan vi ikke gjøre et unntak fra kravet til teoretisk dannelse ved å være litt praktiske i dette spørsmål. Tross alt oppmuntrer hovedinnlegget til dette. Så langt jeg er i stand til å bedømme lider vi ikke det helt store tap om det verste skulle skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå