erlhau Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 må man ha eksta gps enhet til Polar FT60? hvor god er denne gps enheten? deking osv.. ønsker også meninger om Polar FT60 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kjøp heller Garmin, like gode og du slipper å bruke masse penger på ekstrautstyr, Polar er veldig flinke til det... Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Kjøp heller Garmin, like gode og du slipper å bruke masse penger på ekstrautstyr, Polar er veldig flinke til det... aha, garmin har intigret gps i selve klokka? forslag på model? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) aha, garmin har intigret gps i selve klokka? forslag på model? Jeg har hatt 310xt i et år og er veldig fornyd med den, dog noe stor å ha på handa. Endret 8. august 2011 av Sink Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Garmin har gps integrert, samt at du får med dataoverføringsenten. Jeg har modellen under Sink, men de ser relativt like ut, men jeg ville nok gått for 310. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå