kkristin Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har klart å knuse iphonen min, og har hørt om netcom idiotforsikring? Hva er dette og hva koster det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er litt sent, du skulle kjøpt den før du knuste telefonen din. Lenke til kommentar
kkristin Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 fortsatt, hva er det og hva koster det? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er en forsikring som gjelder for telefonen simkortet sitter i og betales over abonnementet ditt. Mellom 49 og 99 kroner et sted, jeg husker ikke, mange år siden jeg hadde den. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) fortsatt, hva er det og hva koster det? NetCom har faktisk en hjemmeside, og der har de vært så lure å lagt ut informasjon som sine tjenester, som for eksempel forsikring, og hva disse koster. Ganske finurlig. Endret 10. august 2011 av azetlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå