kkristin Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hei! fikk en flaske minttu peppermynte til bursdag, men sliter med å finne ut hva jeg skal blande den med? noen tips, annet enn varm sjokolade? Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tja, ville drukket den ren jeg, med isbiter. Lenke til kommentar
kkristin Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 blir ikke det litt kvalmt i lengden? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ville ikke det meste blitt kvalmt i lengden? Jeg vet ikke hvor vellykket det blir, men hva med å prøve å lage Mojito med den? Det skal visstnok smake tannkrem om man bytter ut mynten med peppermynte, men men... http://no.wikipedia.org/wiki/Mojito Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Smak og behag. Men jeg drikker vodka rent, med isbiter for å fremheve smaken (akkurat som med whisky). Da smaker den best synes jeg. Endret 7. august 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det skal visstnok smake tannkrem om man bytter ut mynten med peppermynte, men men... Ugh, da ville jeg nok heller foretrukket Root Beer (smaker jo som pepsodent) tilsatt ren vodka, selv om det ikke er noe særlig godt. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Smak og behag. Men jeg drikker vodka rent, med isbiter for å fremheve smaken (akkurat som med whisky). Da smaker den best synes jeg. Ein framhevar ikkje nokon som helst slags smak ved å putte isbiter i, snarare tvert imot da den lågare temperaturen vil dempe aromaene og hindre deg i å oppleve alle luktene og smakane i whiskyen/vodkaen, for å frigjere mest mogleg smak og aroma kan ein i staden dryppe nokre få dropar med vatn ned i whikyen Om ein absolutt vil kjøle ned whisky er det mykje betre å setje glaset i kjøleskap/fryser på forhånd, så slepp ein den store klunken med vatn som ein isbit eller to vil medføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå