Nils Christian Skjauff Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vannymfe. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bra igjen fra deg! Imponert over disse macrobildene dine. Skarpt , fint lys og god komp! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nydelig av vannymfen flotte farger og skarphet liker kvisten i samme farge og en ren flott bakgrunn Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Wow! En sånn prøvde jeg å ta bilde av her en dag også, det var ikke lett. Ditt bilde er utrolig bra! Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Meget lekkert! Jeg er imponert over alle de flotte insektmakroene som kommer nå. Dette bildet intet unntak. Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Utrolig skarpt og bra komp. Bra macro Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Pent makrobilde, fine farger og fin bakgrunn. Hvis jeg skulle ha pirket bittelitt ville jeg hatt litt mer skarphet på øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg