Ph.D Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg leter etter en krim tv-serie. Jeg likte svært godt Criminal Minds, ihvertfall de 5 første sesongene. Noen som kjenner til lignende serier? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Criminal Minds: Suspect Behaviour? Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 åh, haha. Feeeett! Da har jeg noe å følge med på videre! Tusen takk for at du minte meg på denne nye serien! Flere forslag er velkomne, jeg kommer jo til å gå tom for episoder av denne serien også! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg må innrømme at jeg ikke har sett den, jeg så bare en trailer for den i Honduras... Lenke til kommentar
wergz Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Jeg ser ikke på CSI, NCIS osv.. Men en serie som det er endel "investigation" i er Dexter. En av de beste seriene jeg har sett på. Anbefales på det sterkeste. Terningkast 6 (mildt sagt..) Kort info: Dexter Morgan jobber som blod-analytiker i Miami Metro, mens han samtidig er en serie-morder som bare dreper kriminelle som har sluppet unna loven (de som fortjener å dø). Serien går inn for en sjette sesong til høsten Du må nesten se de første episodene for å tro meg - dette er noe av det beste! Endret 7. august 2011 av wergz Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) The Wire! http://www.imdb.com/title/tt0306414/ Personlig ble jeg aldri kjempefrelst av Dexter, men helt klart en god serie. Veldig mange andre liker den, dog, så kan være noe med meg. The Wire har forøvrig høyest rating av samtlige serier i verden inne på IMDB, noe som sier sitt om hvor bra den er. Endret 7. august 2011 av Ashley Young Lenke til kommentar
Red_John Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Numb3rs og The Mentalist, definitivt de to mest epice (krim)seriene noen gang. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Et par jeg liker godt: Southland, Rizzoli & Isles, The Killing, Justified og Terriers. Om jeg skulle sett de om igjen så ville prioriteringsrekkefølgen blitt: Justified, Terriers, The Killing, Southland og så Rizzoli & Isles. Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Takk for anbefalingene. Det er bare å la tråden fortsette å leve videre, selv om jeg nå har krimserier å se på i månedsvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå