Vintage_Gamer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Heisann alle sammen... Jeg er nysjerrig på spillerommene der ute, på deres gutterom og hvordan gutta har det på "furterommet" ? Jeg er en 31 år gammel nerd som har fått tildelt et helt eget rom i kjelleren av kona, som jeg har innredet slik jeg vil selv. Som en ivrig samler av retro spill så var det naturlig og lage et bord som sto i stil med spillerommet. Så legger ved en link her av et nintendo bord jeg har laget og hvor det er noen bilder av mitt spillerom. og http://www.123hjemmeside.no/VintageGamer/59142748 og Jeg er interessert i og se om det er andre som meg der ute og som vil dele sine små krypinn. Let me know guys. and girls Endret 7. august 2011 av Vintage_Gamer 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er allerede en tråd Nerdebula di v.2! Nok av nerdestasjoner der Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Haha rått "bord"! Holder på med en kjellerstue selv, men er nok ikke ferdig før godt utpå høsten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er allerede en tråd Nerdebula di v.2! Nok av nerdestasjoner der Jepp. Ta med deg bileta dine der. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg