ventle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har en ide til ett bilde der jeg skulle hatt en rykende sigarett med i bildet, eller i det minste røyken fra en. Nå er jeg ikke spesielt lysten på å tenne en sigg i leiligheten og ha røyklukta hengende igjen i lengre tid, så finnes det noe luktfritt og helst ikke brannfarlig alternativ som avgir røyk tilsvarende omtrent en sigarett? Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hey... Tørris fåes på Felleskjøpet, etter hva jeg har hørt. Det gir en effekt av røyk... mulig du kan bruke det ? Lykke til. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Røkelses pinner(lukter fælt), eller glødepinner som brukes for antenning av fyrverkeri. Eller annet som ulmer. Røyk fra tørris er vel kald? så den går ned? Varm røyk går opp. Bruk ett eller annet som gløder. En RC glødeplugg med litt olje på, ryker bra. Den kan du slå av og på som det passer. Eller annet varmt du drypper olje på. En loddebolt. Strykejærn. osv. Olje for røykmaskiner lukter ikke. Effekt røyk fra oppvisnings fly, er diesel sprutet i eksos røret. Prøv å drypp litt diesel el lign på et strykejærn. Varmen fra strykejærnet vil få røyken til å stige opp. Endret 8. august 2011 av Meier Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du får jo kjøpt sånne el-sigaretter som fordamper vann eller noe.. De ryker hvertfall og har forskjellige smaker. www.cigarti.com Lenke til kommentar
egilh Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tror røkelse som nevnt over her kan være en god ide. Ikke alle som liker lukten såklart, men du kan kjøpe en nag champa eller lignende, liker lukten selv da - men den blir ikke sittende og lukter ikke like surt i etterkant som sigaretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå