Fizzle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Heisann. Jeg har kjøpt meg en ny bærbar-pc og lurer derfor på om jeg bør skaffe meg et eller annet virusprogram? Isåfall - hvilket? Bør jeg betale for "Norton anti-virus", eller skal jeg bare installere et gratis virusprogram? Hva tror dere? Kan dere foreslå noen gode virusprogram? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Selv syns jeg eset sitt er bra. Bruker lite ressurser. Norton skygger jeg unna pga mye ressursbruk og andre ting jeg ikke liker med det. AVG er et alternativ muligens hvis du vil ha noe som er gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nod32 har jeg hørt var bra. Vil anbefale deg å lese testen til hardware. Dessuten heter det antivirus og ikke virusprogram. Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Nod32 har jeg hørt var bra. Vil anbefale deg å lese testen til hardware. Dessuten heter det antivirus og ikke virusprogram. Haha. Det heter vel kanskje det, ja. Jeg ser HELST at ANTI-virus programmet er gratis, fordi jeg er ikke rik. Jeg skal ta den testen. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Eset er veldig bra. Er du ute etter noe som er gratis så kan du jo prøve Microsoft Security Essentials gir sanntidsbeskyttelse av PCen. Det beskytter mot virus, spionprogrammer og annen skadelig programvare. Jens Hammersgård Lenke til kommentar
holvik Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Bruker MSE på mine datamaskiner, fungerer utmerket. Har også MBAM installert i tillegg. Begge gratis ! (hvis har betalt for Windows) Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Bruker MSE på mine datamaskiner, fungerer utmerket. Har også MBAM installert i tillegg. Begge gratis ! (hvis har betalt for Windows) Da har du beskyttelse for spyware og antivirus program - men du må også ha en brann ur for å være godt nok sikkert. Er det brannmur innebygd i Windows 7? Via Get kan jeg få Norman Security Suite. Bør jeg velge (kun) dette eller istedenfor MSE/MBAM/Brannmur? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Bruker MSE på mine datamaskiner, fungerer utmerket. Har også MBAM installert i tillegg. Begge gratis ! (hvis har betalt for Windows) Da har du beskyttelse for spyware og antivirus program - men du må også ha en brann ur for å være godt nok sikkert. Er det brannmur innebygd i Windows 7? Via Get kan jeg få Norman Security Suite. Bør jeg velge (kun) dette eller istedenfor MSE/MBAM/Brannmur? Det følger med en brannmur i Windows fra og med Windows XP SP 2. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg ville gått for Microsoft Security Essentials og Malwarebytes Anti-Malware. Det er en veldig god kombinasjon som tar knekken på ganske mye. MSE har vunnet noen tester her og der fordi den tar knekken på aå mange virus. Mvh Faller Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Og brannmuren i Windows 7 er i god nok? Slik at man med denne og MSE og MWAM har tilstrekkelig sikkerhet? Eller bør jeg gå Norman Security Suite? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er faktisk litt usikker på hvor god brannmuren i Windows er, men vil tro at den gjør en tilstrekkelig grei jobb. Personlig ville jeg brukt MSE og MBAM. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå