SantaClaws Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hrmf... Jeg får ikke justert vcore på mitt MSI K7N2-Delta IL Lengre. Den er låst på 1.7v uansett. Jeg skrur den op i bios, men den er på 1.7v når jeg kommer til windows, jeg kan sette den til 1.25v, så vil pc'n fortsatt boote, men v-core er 1.7v uansett. Derfor får jeg heller ikke klokka cpu'en stabilt over 2400 mgz... Den booter på 2.5 gz, men nekter å gå in i windows. Jeg har en 420 w Super Flower psu(enermax). Noen som vet hva det kan være ? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har samme hovedkort, og identisk problem. Tror det er en bios feil, rett og slett. Leste i denne testen om problemer med minnespenning også. Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Har samme hovedkort, og identisk problem. Tror det er en bios feil, rett og slett. Leste i denne testen om problemer med minnespenning også. Jeg har aldri hatt problemer med minne spenningen tror jeg, for minnet ble stabilt rett etter at jeg økte spenningen. Jeg kan ikke overklokke det over 420 mgz uten å skru opp volten, gjør jeg det funker det brillefint. Lenke til kommentar
formann Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Prøve med en annen bios kanskje ? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Hm.. jeg bruker den siste fra msi nå.. men jeg kan vel prøve den forige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå