Ludvig82 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg skal innstallere annet enn original kjøler på mitt XFX Radeon HD 6850 Kortet på komplett Jeg skal innstallere denne kjøleren: Artic Cooling Twin Turbo Pro Bestilte da også med dette settet for å ha ekstra kjøleribber til ram og lignende: VR001 Må skifte kjøleribbene som allerede står over voltregulatorene (Mener jeg i alle fall det er), pga at de som er originalt er for høye. Problemet er at kjøleribbene jeg skal på med er helt flate under, mens den originale hadde nedsenkinker med noe slags puter på som gikk på brikkene på kortet. Det jeg lurer på er om jeg vil kortslutte noe hvis jeg sitter på de flate kjøleribbene. Jeg har lagt ved bilder som viser den originale kjøleribbene med nedsenkningene merket med grønt, og ett annet bilde som viser hvor kjøleribbene skal monteres. Her er chipene som kjøleputene på nedsenkningene på den originale kjøleribben lå på merket med rødt, og de tingene jeg lurer på om vil kortslutte hvis jeg setter på flate kjøleribber merket med blått. Håper det er noen som kan hjelpe med og fortelle meg om det er trygt med flate kjøleribber, eller om jeg må dra fram dremelen og enten kutte spor i de, eller kutte de så de passer kun på chippene merket med rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå