Kjetil Øyen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 På vikingvis Bildet er fjernet. Beskrivelse: Takk til alle som kommenterte mitt forrige bilde.... Setter stor pris på ærlig konstruktiv kritikk. Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du har vært i Lofoten ser jeg. Fin skarphet og mange detaljer som kommer godt frem på originalen. Likte etterbehandlingen, selv om det kanskje er litt kalde farger. Ser du balanserer på grensa til utbrenthet i skya oppe til høyre. Men alt i alt en fin komposisjon som jeg kan like. Obs, oppdaget noen linselus på himmelen til venstre. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fint bilde fra Borg, fine skyer og et prakt bygg! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Du har vært i Lofoten ser jeg. Fin skarphet og mange detaljer som kommer godt frem på originalen. Likte etterbehandlingen, selv om det kanskje er litt kalde farger. Ser du balanserer på grensa til utbrenthet i skya oppe til høyre. Men alt i alt en fin komposisjon som jeg kan like. Obs, oppdaget noen linselus på himmelen til venstre. Takk skal du ha Melvin........Ble nok kanskje litt kalde farver på dette. Og de linselusa skulle vært gjort noe med ja.....Må nok ha en rens.. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette er helt etter min smak. Teknisk godt gjennomført Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Fint bilde fra Borg, fine skyer og et prakt bygg! Takk Karl Ivar...Ja et stilig bygg dette her. Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nydelig bygg med flotte detaljer! Taket er utrolig fint laget, bildet ditt yter dette rettferdighet om man ser bildet i stort format Jeg liker den dramatiske himmelen også. Litt synd med gjerdet rundt, men skjønner jo at det ikke er alt man får gjort noe med heller... Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Utrolig bra skarphet og farger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Flott bildevinkel! Skarpt med veldig gode detaljer! Liker det "kalde" inntrykket som fargene gir her! Bra! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Likte dette.Flott behandlet..eller helt i min gate for å si det sånn.God komp,flott detaljer;) Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Dramatisk og flott!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg