Arve28 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Trenger tips til en bærbar PC for foto og videoredigering i full HD i Adobe Premiere Pro / Photoshop / Lightroom. Må ha Win7 64 bit. Rundt 17" skjerm. Skjermen bør være veldig god og ha mulighet til mange fargeinstillinger så jeg kan bruke Spyder3 kalibrering.(2 Harddiskplasser en fordel, men ikke et must). Pris. Det har jeg ikke lagt opp noe spesielt. Må vite hva jeg kan få. Lenke til kommentar
Vintage_Gamer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hey.. Til foto og videoredigering er MAC the way to go... hehe Men om du må ha windows.... så er ikke det et tema kanskje... Det er som natt og dag og drive redigering på pc og mac asså. Lykke til. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Holder meg til PC. Har en stasjonær PC Intel i7-920 med 12GB ram og bra 24" Eizo skjerm. Men trenger en bærbar også. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du kan jo ta en titt på HP's bærbare arbeidsstasjoner med DreamColor skjerm; http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638627#info Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Denne ble 20 lapper for dyr. La oss holde oss mellom 7-12000kr. (Har en HP DV8231ea dual core 1.6) Så må ha noe bedre og mye bedre skjerm. Er matt skjerm og foretrekke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå