Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tørket blomst Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Et nydelig bilde som er godt eksponert. Fint dempet fargesetting. Et flott bilde. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fine farger, mange detaljer. Tror jeg ville prøvd en kameravinkel mer til venstre, for å få vekk blomsten forran til høyre. Synes denne distraherer et ellers fint foto. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg ble plaget av bakgrunnen her som ble mere fremtredende enn jeg trodde. Meningen var å få med hele blomsten til høyre men bakgrunnsfarve (rød) slo for mye gjennom, noe jeg ikke regnet med da bildet ble tatt, derfor ble det ikke beskjæringen helt topp, men, men det er jo en del av gamet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Spenende, annerledes og flott bilde. Godt å se på! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Gjorde seg godt med den bakgrunnen.Veldig bra;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Mange takk for alle kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg