Jason P. C. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Etter nr 2 må jeg alltid se før jeg spyler ned 1 Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Uansett hva det er jeg skal hente en plass i huset klarer jeg å gjøre det til en militær-aksjon f.eks å hente en brus på kjølerommet blir å hente en classified gjenstand for så å bringe den i sikkerhet, seff med fantasi-soldater å det hele 2 Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Uansett hva det er jeg skal hente en plass i huset klarer jeg å gjøre det til en militær-aksjon f.eks å hente en brus på kjølerommet blir å hente en classified gjenstand for så å bringe den i sikkerhet, seff med fantasi-soldater å det hele 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) har alltid mobilen i venstre bukselomme og snusen i høyre sammen med bankkortet ALLTID mobilen i venstre lomme sammen med evt tyggegummi, lommebok i høyre lomme og husnøkler i høyre baklomme. Om jeg mot formodning skulle ha husnøkler i en annen lomme blir det høyre bukselomme for å unngår at de riper mobilen. Satser på at lommetyver ikke tråler forumet Endret 27. august 2011 av srbz Lenke til kommentar
Slasken92 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 har alltid mobilen i venstre bukselomme og snusen i høyre sammen med bankkortet ALLTID mobilen i venstre lomme sammen med evt tyggegummi, lommebok i høyre lomme og husnøkler i høyre baklomme. Om jeg mot formodning skulle ha husnøkler i en annen lomme blir det høyre bukselomme for å unngår at de riper mobilen. Satser på at lommetyver ikke tråler forumet ALLTID mobilen og bilnøkkel i høyre lomme og lommebok og husnøkkel i venstre lomme! 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 NEI. Mobil i venstre lomme, nøkler i høyre, kortholder i venstre baklomme. 1 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis jeg scorer mål i en fotballkamp eller vinner på oddsen, kysser jeg knyttneven og banker meg to ganger på brystet. like a boss Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Trekker ALLTID ned på dass FØR jeg setter meg ned eller skal pisse. Noen ganger setter jeg meg ned før vannet har stoppet å renne og da blir bjellene våte. 1 Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg løper alltid fort opp trappen fra kjelleren og til 1 etasje når jeg har skrudd av alle lysene om kveldene. Føler alltid at det er noen som jager meg. Av andre ting så er jeg nødt til å ha volum på tven og lignende på hele tall. Enten det er 30, 35 eller 40. Jeg klarer ikke å se at volumet på tven er på 33.. Jeg godtar tallene 1, 3, 5, 7, 9, 10, 13, 15, 17, 19, 20... Osv... Tallet 10 og 20 kan brenne, ellers? JESS! ;-) Jeg vasker meg hver gang en flue eller et kryp setter seg på meg, jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har en slags paranoia for å punktere. Har aldri punktert før, men må av og til stoppe bilen og sjekke om det har skjedd. Skjedde med meg senest i går. Trodde jeg kjørte på en glassbit, stoppet opp å manisk sjekket dekkene. Når jeg spiller gitar alene, uansett sang, må jeg avslutte sangen med å ta helt av i slutten, noe ala Jimi Henrix på Hallelujah f.eks. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 27. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 27. august 2011 Nei, nei, nei.. mobilen i høyre lomme. Resten i venstre. 15 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 I dag var det snopedag. Ble veldig masse snop, så da jeg skulle legge på rullebåndet ble det slik: Gulrot, snop, dopapir, snop, paprika, snop, melk, snop, brus. For at det ikke skal se så mye ut. Jeg er genial 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Trekker alltid ned før jeg tørker meg bak så driten ikke rekker å stinke. (Lukker dasslokket først så jeg ikke får noen partikler på meg) Endret 10. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 3 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hver gang jeg går inn i en matbuttikk får jeg blackout. som fører til at jeg våkner opp på utsiden av butikken med altfor mye godteri. haha, skjer med meg hver gang Lenke til kommentar
Athey Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Snus og nøkler skal i venstre lomme, og telefon i høyre. ¨ Hvis ikke må jeg bytte om Endret 11. februar 2012 av Athey 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Snus og nøkler skal i venstre lomme, og telefon i høyre. ¨ Hvis ikke må jeg bytte om Samme her, telefon må i høyre lomme, hvis ikke får jeg sjokk når jeg kjenner at den ikke er der 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Noen ganger må jeg finne ut svaret på et totalt random faktaspørsmål i tilfelle det kommer en mann å retter en pistol mot hodet mitt og sier han skal drepe meg med mindre jeg svarer riktig på spørsmålet. Endret 12. februar 2012 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Om jeg befinner meg på en flislagt gate eller i et kjøpesenter hvor de har fliser, prøver jeg helst litt diskré å unngå og tråkke på strek, eller kun holde meg til en farge/gråtone. Samme ved gangfelter. 2 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I hodet mitt foregår det meste på engelsk. Og når jeg begynner å snakke med meg selv er det enten på skikkelig snobbe-engelsk eller skotsk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå