Populært innlegg cowboy bob Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Jeg liker å kle meg helt naken, smøre meg inn i Olje og bare gli rundt i huset og leke at jeg er en slange. Gleder meg til å få høre om flere folk som gjør det samme Hvilken type olje bruker du? 18 Lenke til kommentar
Populært innlegg stchr Skrevet 20. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. august 2011 (endret) 1. Noen ganger når jeg pisser på jobb starter jeg som vanlig ved doskålen, for så å gå bakover så langt jeg greier, mens jeg holder strålen gående. Jeg følger med på flisene på golvet hvor langt tilbake jeg går, og har selvfølgelig en personlig rekord. Hvis det kommer noen skvetter utenfor tørker jeg selvfølgelig opp igjen med toalettpapir, og har ikke noe imot å gjøre det. 2. Jeg sitter og pisser hjemme, for å være 100% sikker på at jeg ikke søler til rundt dassen, slik at jeg slipper å vaske. (Kan jo være flere som gjør dette) 3. Jeg snakker til meg selv med en snobbete britisk aksang når jeg er alene, spesielt når jeg kjører bil. Endret 20. august 2011 av stchr 10 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Når det er sagt, skal det være helsemessig forsvarlig å sitte i blandt også Lenke til kommentar
Gratwhol Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Jeg har et lite rituale når jeg spiser mandler. Først bruker jeg fortennene til å dele nøttene i to. Selve separeringen kan være nokså tricky til tider, for mandlene må nemlig plasseres helt korrekt mellom fortennene slik at jeg ender opp med to perfekte halvdeler. Hvis jeg feilvurderer hvor "midten" av mandlen er eller biter med feil trykk blir ikke halvdelene fine nok. De skal være helt glatte på innsiden og ingen av kantene skal ha brukket av. Når jeg har fått til dette, legger jeg dem mellom jekslene på hver sin side i munnen før jeg biter ned. Hvilken side som ligger opp skifter jeg på, men de må begge ligge samme vei når jeg biter. Arbeidet blir belønnet med en "smooth" følelse under selve knusingen. Hele prosessen gjør det mer interessant å spise mandler, den kan brukes på andre nøtter også. Jeg har prøvd med cashews også, men det blir liksom ikke helt det samme. De halvdelene som blir ødelagt legger jeg i en separat skål, for de skal spises til slutt på vanlig måte. Endret 20. august 2011 av Gratwhol 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har et lite rituale når jeg spiser mandler. Først bruker jeg fortennene til å dele nøttene i to. Selve separeringen kan være nokså tricky til tider, for mandlene må nemlig plasseres helt korrekt mellom fortennene slik at jeg ender opp med to perfekte halvdeler. Hvis jeg feilvurderer hvor "midten" av mandlen er eller biter med feil trykk blir ikke halvdelene fine nok. De skal være helt glatte på innsiden og ingen av kantene skal ha brukket av. Når jeg har fått til dette, legger jeg dem mellom jekslene på hver sin side i munnen før jeg biter ned. Hvilken side som ligger opp skifter jeg på, men de må begge ligge samme vei når jeg biter. Arbeidet blir belønnet med en "smooth" følelse under selve knusingen. Hele prosessen gjør det mer interessant å spise mandler, den kan brukes på andre nøtter også. Jeg har prøvd med cashews også, men det blir liksom ikke helt det samme. De halvdelene som blir ødelagt legger jeg i en separat skål, for de skal spises til slutt på vanlig måte. Jeg må alltid skrape av skallet med tennene før jeg kan spise mandler normalt. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Stå opp kl 5 for å trene\løpe. Være oppe hele natten for å få sove tidlig neste kveld isteden for og stå opp tidligere neste morgen. Ikke bruke undertøy. Lyst til og prøve og bade i olje. Hvem andre deler jeg noe av dette med ???? stchr@ Hender jeg også snakker i masse rare aksenter bare for gøy, irsk, skotks, britisk... Når jeg spiser krokodiller er jeg nødt til å spise det sorte (eventuelt oransje) først, før jeg kan spise det hvite. Haha så søtt, pleide og elske de krokodillen, tror jeg lekte at de var levende når jeg var liten mens jeg spiste dem lol. Men spiser ikke godteri lenger nå da. Endret 20. august 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
FrenZzY Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) feilpostet Endret 21. august 2011 av FrenZzY Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg trodde at biler gikk så fort som speedometeret gikk Hvis speedometeret på Audi'n gikk til 360, ja da kunne bilen vår gå i 360 :!: Du er vel i feil tråd Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg bruker å holde samtaler med meg selv inni hodet mitt overalt. Mens jeg prater til meg selv klarer jeg ikke følge med hva som skjer, eller svare andre når du snakker til meg. Samtalene kan vare fra mellom 2 og 10 minutt, og de er ofte helt banale. 5 Lenke til kommentar
Cob1991 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Om jeg er alene hjemme og hører på musikk via iPoden, så er jeg helt med i sangen og later som jeg er hovedperson i musikkvideoen, og danser/ mimer/ bytter rom etc. mens jeg later som jeg blir filmet. Og kommer jeg over noe som irriterer meg noe helt forjævlig, som en teit venninnekrangel, folk som sniker i køen i butikken eller noe lignende, så danner jeg et scenario i hodet hvor jeg banner og banker livdriten ut av personen det gjelder. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jason P. C. Skrevet 21. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2011 Og kommer jeg over noe som irriterer meg noe helt forjævlig, som en teit venninnekrangel, folk som sniker i køen i butikken eller noe lignende, så danner jeg et scenario i hodet hvor jeg banner og banker livdriten ut av personen det gjelder. Du er ikke den eneste 10 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har jeg god tid tar jeg helst av meg på overkroppen når jeg gjør nummer to. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Det er visst mange som kler av seg når de sitter på dass. I fjor sommer delte jeg og lillebroren min et hotellrom på sydentur. Der var det ingen nøkkel til badet. Så en dag sitter jeg og driter da broren min braser inn døra. "Kom deg ut, jeg driter!" roper jeg. "Hvorfor har du ikke klær på deg?" roper han tilbake, uten å bevege seg. Endret 21. august 2011 av Zarac 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har en slags paranoia for å punktere. Har aldri punktert før, men må av og til stoppe bilen og sjekke om det har skjedd. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg liker å kle meg helt naken, smøre meg inn i Olje og bare gli rundt i huset og leke at jeg er en slange. Gleder meg til å få høre om flere folk som gjør det samme Vet ikke helt om du er seriøs, men jeg har en mulig partner. En kamerat av meg pleide alltid å skli rundt i dusjen på mage/rygg fra vegg til vegg etter fotballkamper, gym osv. 5 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Om jeg er aleine og begynner å tenke på noe flaut/pinling/dumt, så begynner jeg ute å vite det å plystre eller nynne noe rart random. Har og samtaler med meg selv i hode, ofte på engelsk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vet ikke om jeg er litt gal eller ikke, men har også ofte samtaler med meg selv i hodet. Av og til ser jeg for meg morsomme scenarioer i hodet, så ler jeg litt for meg selv. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Vet ikke om jeg er litt gal eller ikke, men har også ofte samtaler med meg selv i hodet. Av og til ser jeg for meg morsomme scenarioer i hodet, så ler jeg litt for meg selv. Haha! Du er ikke alene, jeg tenker alt for mye på ting i hodet mitt og ler litt for meg selv Jeg føler at bare jeg har tunge tanker og er nedstemt hele tiden. VIRKELIG nedstemt mener jeg. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har de siste månedene vendt meg til en dårlig uvane med å klø eller ta meg på nesen (snufse og), når jeg kommer alene forran store folkemengder. Dette er foreksempel når jeg går langs bilveier, det verste er når det kommer busser som er fulle av personer..... Idag har jeg tydligvis klart å klore meg opp under nesen, så hadde et ganske langt sår/skrape der. Men skal prøve å få vekk denne uvanen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 har alltid mobilen i venstre bukselomme og snusen i høyre sammen med bankkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå