Gå til innhold

Ting du tror det bare er du som gjør

Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

-Jeg pleier å brekke tyggiser i to for å spare :p Jeg pleier ikke å være gjerrig på noe annet enn tyggis.

-Når jeg snakker med en jeg ønsker å gjøre et godt inntrykk på facebook, pleier jeg ofte å lese meldingene med en gang, vente en liten stund og så svare for å ikke virke "desperat" eller som en fyr som sitter og leser i chatten hele tiden :p (Jeg vet det er totalt idiotisk).

-Jeg kommer alltid 5 minutter for sent til alt. Hjernen min vil alltid at jeg skal gjøre en liten ting til før jeg drar. Alltid 5 minutter, irriterende... (Dette er jeg sikkert ikke alene om)

Morsom tråd forresten!

Lenke til kommentar

Volumet på TV-en, radioen og diverse lyd-gjenstander må ikke være på 13!

Det må til en hver pris unngåes, for det kommer til å skje noe fælt med meg dersom den står på 13. Er radioen i bilen på volum 13, så krasjer bilen. Står TV-en på 13, så tryner jeg ned trappa neste gang jeg skal ned i 1. etg :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en slik fjernkontroll til garasjeporten, og når jeg skal inn og parkere prøver jeg alltid å time det slik at jeg kommer frem til porten akkurat i det bilen/mopeden så vidt går gjennom. Deretter trykker jeg på knappen igjen så fort som mulig for å lukke den igjen. Har ikke hørt om andre som gjør dette. :p

Edit: Also, genial tråd. Kudos, Mokko! :thumbup:

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Onanerer med sandpapir og tabasco.

Da er vi to :) Men jeg avslutter med å bytte ut sandpapiret (80 evt 60 papir) med grovkornet havsalt rett før klimaks.. ;)

Foruten om dette, så har jeg en merkelig greie om kvelden.. når jeg har lagt meg for kvelden (de gangene jeg legger meg tidlig).. så lukker jeg plutselig opp øynene og ser bort på klokka.. og da er alltid klokka det samme.. 23:10 Snedig greier... med tanke på at jeg er født 23 Oktober..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Knytter forskjellige nettsteder opp til fysiske steder. Så når jeg er på en nettside, så "er" nettsiden på dette stedet. Hvor nettstedet "er" kan endre seg. VG Nett er f.eks. på fastlandssiden av Utøya, dagbladet.no er litt nedi veien her, andre steder andre nettsider jeg bruker er bl.a. på hytta, i Bergen osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...