Mchansern Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har på alarm dødstidlig i helgene (ala 0600) bare for å kunne rage litt om morgenen, for så å finne den beste følelsen i verden; Det er jo helg! Jeg kan sove lenger! også legge seg tilbake i sengen. 9 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Litt revving av motoren på bilen når jeg starter den. 2F2F style Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Onanerer med sandpapir og tabasco. 5 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har på alarm dødstidlig i helgene (ala 0600) bare for å kunne rage litt om morgenen, for så å finne den beste følelsen i verden; Det er jo helg! Jeg kan sove lenger! også legge seg tilbake i sengen. Dette gjør jeg av og til. Er helt herlig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 13. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2011 Pirker på batterilokket på fjernkontrollen. Av, på, av, på, av, på.. og til slutt bare av - og etter det må det teip til. 38 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Pirker på batterilokket på fjernkontrollen. Av, på, av, på, av, på.. og til slutt bare av - og etter det må det teip til. He he, det er du absolutt ikke alene om 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 -Jeg pleier å brekke tyggiser i to for å spare Jeg pleier ikke å være gjerrig på noe annet enn tyggis. -Når jeg snakker med en jeg ønsker å gjøre et godt inntrykk på facebook, pleier jeg ofte å lese meldingene med en gang, vente en liten stund og så svare for å ikke virke "desperat" eller som en fyr som sitter og leser i chatten hele tiden (Jeg vet det er totalt idiotisk). -Jeg kommer alltid 5 minutter for sent til alt. Hjernen min vil alltid at jeg skal gjøre en liten ting til før jeg drar. Alltid 5 minutter, irriterende... (Dette er jeg sikkert ikke alene om) Morsom tråd forresten! Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg biter tåneglene også. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Må bare ta en og en av hele peanøtter til det ikke er flere igjen, så kan jeg tømme resten, altså halvdelene i kjeften. (når jeg tømmer endel i hånda) Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Volumet på TV-en, radioen og diverse lyd-gjenstander må ikke være på 13! Det må til en hver pris unngåes, for det kommer til å skje noe fælt med meg dersom den står på 13. Er radioen i bilen på volum 13, så krasjer bilen. Står TV-en på 13, så tryner jeg ned trappa neste gang jeg skal ned i 1. etg 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Volum MÅ være i partall her. 3 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har på alarm dødstidlig i helgene (ala 0600) bare for å kunne rage litt om morgenen, for så å finne den beste følelsen i verden; Det er jo helg! Jeg kan sove lenger! også legge seg tilbake i sengen. +1 Lenke til kommentar
Contris Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Snakker ofte høylytt (gjerne på engelsk) til insekter jeg har bestemt meg for å drepe. Gjelder spesielt de som har irritert meg grenseløst på en eller annen måte. 5 Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 - Jeg pleier å lengte etter helg allerede på Mandag. - Jeg pleier å bruke mobilen for å se i mørket. - Jeg pleier å si lol selvom jeg egentelig ikke ler. 7 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Jeg har en slik fjernkontroll til garasjeporten, og når jeg skal inn og parkere prøver jeg alltid å time det slik at jeg kommer frem til porten akkurat i det bilen/mopeden så vidt går gjennom. Deretter trykker jeg på knappen igjen så fort som mulig for å lukke den igjen. Har ikke hørt om andre som gjør dette. Edit: Also, genial tråd. Kudos, Mokko! Endret 14. august 2011 av Benny Lenke til kommentar
okasin Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Onanerer med sandpapir og tabasco. Da er vi to Men jeg avslutter med å bytte ut sandpapiret (80 evt 60 papir) med grovkornet havsalt rett før klimaks.. Foruten om dette, så har jeg en merkelig greie om kvelden.. når jeg har lagt meg for kvelden (de gangene jeg legger meg tidlig).. så lukker jeg plutselig opp øynene og ser bort på klokka.. og da er alltid klokka det samme.. 23:10 Snedig greier... med tanke på at jeg er født 23 Oktober.. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Knytter forskjellige nettsteder opp til fysiske steder. Så når jeg er på en nettside, så "er" nettsiden på dette stedet. Hvor nettstedet "er" kan endre seg. VG Nett er f.eks. på fastlandssiden av Utøya, dagbladet.no er litt nedi veien her, andre steder andre nettsider jeg bruker er bl.a. på hytta, i Bergen osv. 3 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Når jeg spiser ris, tar jeg alltid grillkrydder på. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Når jeg spiser ris, tar jeg alltid grillkrydder på. Grillkrydder er universalt, og kan brukast på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå