Jason P. C. Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg teller trappetrinn, virker som 14 er standard 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Når man er trygt plassert på potta, og må presse litt ekstra i kommer det ofte noen japanske ord og utrykk(selvfølgelig med skarp og hissig tonefall). Føler eg får bedre utelling da på ett vis. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Føler at noe er feil når majonesen ligger øverst på skiven. Har den alltid under pølser, ost osv ... er det f.eks leverpostei, så må jeg hive på endel agurk for å dekke til den. 2 Lenke til kommentar
sunsunsun Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Volumet på TVen må være 11, 16, 21, 25, 30 (videre stiger det med 5). Når jeg er på en webside, så må jeg scrolle ned til der bokstavene ikke blir kuttet vekk vertikalt. Litt kronglete forklart, viser det med et screenshot. Endret 10. august 2011 av elos 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har opparbeidet negativitet rundt vekkeklokker, så hver gang vekkeklokka ringer strammer jeg alle muskler automatisk og pakker dyna rundt hodet. Dette er da en helt ufrivillig bevegelse. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg trekker ned akkurat i det jeg slipper taket på bajsen i do, redd for tette rør Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har opparbeidet negativitet rundt vekkeklokker, så hver gang vekkeklokka ringer strammer jeg alle muskler automatisk og pakker dyna rundt hodet. Dette er da en helt ufrivillig bevegelse. Tror du virkelig du er den eneste? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Mens jeg ser på filmer og TV-serier på PC-en, så gir jeg ofte musen en dytt så den kommer frem på skjermen, for så å plassere den ved siden av en vertikal, rett strek i filmen (vegg eller noe), og hvis musepila står slik at den er parallell med streken helt til den har fadet ut (dvs, det blir ikke byttet kameravinkel eller noe), så "vinner" jeg. 4 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Når jeg ser videoer på youtube, eller andre avspillingsprogrammer der du kan se hvor lang videoen er, må jeg alltid "regne ut" hvor langt halvveis i videoen er. Også si "DER" inni meg hvis jeg får det med meg at den passerer det punktet. 7 Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Prøver alltid å finne hemmelige koder i tall og bokstaver. Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ofte når jeg går ute stopper jeg opp for å plukke et strå eller litt av en busk uten en spesiell grunn. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Når jeg ikke har noe å gjøre på så liker jeg å bøye meg ned for å se om jeg kan nå skrittet mitt med tungen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg teller trappetrinn, virker som 14 er standard Det har jeg også merket Lenke til kommentar
Populært innlegg ultimatedeskjet Skrevet 11. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2011 Ser på armbåndsuret flere ganger før jeg faktisk får med meg hva klokka er. 17 Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Når jeg kjører bil plukker jeg meg ut en flekk på frontruta som da er siktet på laserkanonen i X-Wing'en min (Star Wars greie). Har gjort det siden jeg så Star Wars første gang... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mafo Skrevet 11. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. august 2011 Dersom jeg har formatert harddisken og kjørt inn en clean install av Windows er jeg HELT NØDT til å rydde og vaske hele kåken etterpå. 12 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ser på armbåndsuret flere ganger før jeg faktisk får med meg hva klokka er. He he, gjør det samme. Bruker å kikke på klokka for så å finne ut at jeg faktisk ikke fikk med meg hva klokka var. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Når jeg kjører bil plukker jeg meg ut en flekk på frontruta som da er siktet på laserkanonen i X-Wing'en min (Star Wars greie). Har gjort det siden jeg så Star Wars første gang... Jeg tror ikke du trenger å forklare hva en X-wing er på dette forumet her 5 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Sjekker telefonen 2-3-4 ganger før det faktisk går opp for meg at ja, jeg har satt på alarm. 5 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg løper alltid fort opp trappen fra kjelleren og til 1 etasje når jeg har skrudd av alle lysene om kveldene. Føler alltid at det er noen som jager meg. Av andre ting så er jeg nødt til å ha volum på tven og lignende på hele tall. Enten det er 30, 35 eller 40. Jeg klarer ikke å se at volumet på tven er på 33.. Jeg godtar tallene 1, 3, 5, 7, 9, 10, 13, 15, 17, 19, 20... Osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå