Gå til innhold

Ting du tror det bare er du som gjør

Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Volumet på TVen må være 11, 16, 21, 25, 30 (videre stiger det med 5).

Når jeg er på en webside, så må jeg scrolle ned til der bokstavene ikke blir kuttet vekk vertikalt. Litt kronglete forklart, viser det med et screenshot.

post-109420-0-02933500-1312937839_thumb.png

Endret av elos
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mens jeg ser på filmer og TV-serier på PC-en, så gir jeg ofte musen en dytt så den kommer frem på skjermen, for så å plassere den ved siden av en vertikal, rett strek i filmen (vegg eller noe), og hvis musepila står slik at den er parallell med streken helt til den har fadet ut (dvs, det blir ikke byttet kameravinkel eller noe), så "vinner" jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Når jeg ser videoer på youtube, eller andre avspillingsprogrammer der du kan se hvor lang videoen er, må jeg alltid "regne ut" hvor langt halvveis i videoen er. Også si "DER" inni meg hvis jeg får det med meg at den passerer det punktet.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg løper alltid fort opp trappen fra kjelleren og til 1 etasje når jeg har skrudd av alle lysene om kveldene. Føler alltid at det er noen som jager meg.

Av andre ting så er jeg nødt til å ha volum på tven og lignende på hele tall. Enten det er 30, 35 eller 40. Jeg klarer ikke å se at volumet på tven er på 33..

Jeg godtar tallene 1, 3, 5, 7, 9, 10, 13, 15, 17, 19, 20... Osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...