Mokko Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tetter dassen 1/4 av gangene jeg driter. Tror du har misforstått litt... Med suset, så mener jeg en sånn suse-lyd som kom etter jeg skylte ned som varte i 15-20sek før den stoppet. Vanntanken som fylles igjen. 3 Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er syyykt trøtt, og må egentlig sove. Men begynner heller å søke etter gylne tråder på diskusjon.no 8 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg er nok den eneste som trykker på "fotgjengerknappen" for så å gå over på rødt, rett før det blir rødt for bilene. Måtte du brenne... 6 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du har jo quotet bort siste del av innlegget der det står "Eller vent..." Noe som indikerer at mange gjør dette, og igjen at det er irriterende. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du har jo quotet bort siste del av innlegget der det står "Eller vent..." Noe som indikerer at mange gjør dette, og igjen at det er irriterende. Ja, jeg tok den, men måtte bare utrykke mitt hat ovenfor de som gjør dette, og da passert det seg ikke å ta med "eller vent" i quoten. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noe jeg gjorde før som jeg kan tenke meg at jeg kanskje er alene om, er at når jeg skylte ned på do så prøvde jeg å komme meg ut av badet før "suset" i toalettet stanset, og viss jeg ikke greide det ble jeg faktisk ganske så irritert. Men nå når vi har fått nytt toalett har jeg måtte stoppe pga suset stopper med én gang:P Hvis du med "sus" mener at sisterna fylles opp, så gjorde jeg det hver gang når jeg var mindre, og det hender faktisk jeg gjør det fremdeles... Vi har en gammel dass, så det går fint an å rekke det hvis man er rask med å vaske henda:D En ting jeg tror få andre gjør: Når jeg spiser brød eller knekkebrød, så dunker jeg alltid skiva et par ganger i tallerkenen før jeg spiser den, dette for å riste av smulene. Totalt meningsløst, men har gjort det så lenge jeg kan huske... 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Når jeg skal spise brødskive så tar jeg alltid å kjenner,stryker og klemmer på den før jeg tar på pålegg og spiser den. 6 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Når det er en automatisk dør en plass, så bruker jeg "kraften" for å åpne dem! Samme her, av og til seg jeg meg til og med rundt og hvis det ikke ser ut som noen ser på meg gjør jeg til og med en liten bevegelse med hånda. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 9. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2011 Når jeg har gjort nummer to, tørker jeg alltid til jeg er nær ved å få skrubbsår i rompa. 22 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Klikker alltid 3-5 ganger på korken på Cola-bokser... I tillegg rer jeg opp sengen min... Til Donald-pocketer... Noe jeg i hvertfall ikke er alene om, er at underholdningsverdien for de fleste på en kjedelig dag med regn, er å se ut vinduet og ha kappløp om hvilken dråpe som kommer først... 4 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Alltid pirke av diverse sårskorper, hud ol. Tørke av støv frå føter før eg legg meg i senga, og bli mektig irritert om nokon skulle finne på å "støve til". Tidvis late som eg lagar ein "Lets play" oppe i hovudet mitt, og snakke og forklare mens eg går rundt, utan å sei et ord. 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Liker å legge gressklipperen på siden og plukke tørkede, harde gressklumper fra undersiden. Gir litt samme godfølelsen som enkelte får fra å pirke på skorper, hud, negler osv. 5 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg pleier å holde pusten til jeg har klart en oppgave. F.eks holde pusten gjennom en tunnel, til vannkokeren er ferdig, til en sang er ferdig osv. Føler meg som en verdensmester hvis jeg klarer det 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Paisley Skrevet 9. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Jeg løper alltid fort opp trappen fra kjelleren og til 1 etasje når jeg har skrudd av alle lysene om kveldene. Føler alltid at det er noen som jager meg. Av andre ting så er jeg nødt til å ha volum på tven og lignende på hele tall. Enten det er 30, 35 eller 40. Jeg klarer ikke å se at volumet på tven er på 33.. Endret 9. august 2011 av FredrikV. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 9. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2011 Jeg putter alltid fingern i rompen når jeg onanerer. 11 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Volum på cd-spilleren/tv må være i partall. Vekkerklokken på hele eller halve timer. Holde pusten i tuneller. Prøve å være raskere enn speilbildet eller skyggen. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Når jeg ser forskjellige tall, pleier jeg å lage masse regnestykker med disse tallene i hodet og løse dem. Når jeg må drite, leker jeg at jeg er en agent som må kvitte meg med en bombe før den ekspoderer. Så løper jeg inn på badet, trekker ned buksa og fullfører oppdraget. Lenke til kommentar
Populært innlegg BroWar Skrevet 9. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2011 Jeg pleier å si hæ, selvom jeg hører hva den andre personen sier. 42 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Går i kjøleskapet og drikker brus 3-7 daglig. (en slurk) 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg må springe i trapper, og må omformulere og endre i det uendelege før eg postar eit innlegg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå