Fryth Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Denne tråden var bare skummel...... Får vel slenge ut en jeg også; Jeg sover alltid med lyset på. Ikke fordi jeg er mørkeredd eller noe slikt, men fordi man ser jo ikke en dritt hvis lyset er av! Tenk om jeg skal hente noe på andre siden av rommet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Denne tråden var bare skummel...... Får vel slenge ut en jeg også; Jeg sover alltid med lyset på. Ikke fordi jeg er mørkeredd eller noe slikt, men fordi man ser jo ikke en dritt hvis lyset er av! Tenk om jeg skal hente noe på andre siden av rommet? Løsning: Kjøp deg en Nexa bryter, og fest fjernkontrollen med borrelås nært sengen. Jeg bruker bestandig å legge ledningen til headsettet mitt på en bestemt måte, og så feste klipset som er på ledningen fast i kanten av tastaturet. 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Later som jeg har den perfekte engelsken i hodet mitt, og småsnakker med meg selv på engelsk. Jeg tok det opp en gang... jeg hørtes ut som en drita skotte... Jeg har kanskje nevnt dette før her en plass, men tar det opp igjen. Jeg har bilmerke-konkurranse når jeg kjører til og fra jobben. Jeg har audi og bilens værste rival er BMW. Så jeg teller alle BMW'er og Audi'er til og fra jobben. Antall merke med flest biler vinner den ene turen. Blir det likt, så har jeg wildcard, altså min egen bil. Så det blir aldri uavgjort. Værste av alt er at jeg jukser mot meg sjøl. Av og til later jeg som om jeg ikke ser BMW'er... Er det andre som har konkurranser med seg selv, og jukser? Og finner på helt perfekte unnskyldninger til seg selv om hvorfor du jukset? Endret 23. februar 2012 av Tiugama Kaa 7 Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 - Jeg må alltid dobbeltsjekke at det har blitt trekt ned ordentlig etter at jeg har bæsja - Jeg liker å se på magen min i speilet 1 Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) - Endret 29. juli 2017 av th1nk Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Er det andre som har konkurranser med seg selv, og jukser? Og finner på helt perfekte unnskyldninger til seg selv om hvorfor du jukset? Det er it'no som å vinn i kabal. Endret 24. februar 2012 av Zodihax 6 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg "ruller" når jeg skal sove. Dvs ligge stille med kroppen, men vrir hode fra side til side helt til jeg sovner. Hvis det er like før jeg våkner, begynner jeg automatisk å "rulle" til jeg er tilbake i drømmeland igjen. Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Må alltid lukke igjen dasslokket før jeg skyller ned Mobil og kortholder skal alltid på høyre lomme, mens snus på venstre lomme. Når jeg tenker over pinlige situasjoner eller ting jeg har gjort feil så får jeg rykkninger i kroppen. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Må alltid lukke igjen dasslokket før jeg skyller ned Det er vel berre hygienisk. Er folk klar over kor mykje drit som sprutar ut når ein skyller ned? 1 Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Når jeg tenker på pinlige/dumme/flaue ting jeg har gjort feil eller noe, så begynner jeg alltid å synge,vifte med hodet eller noe ^^. 1 Lenke til kommentar
Mafiapungen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Må alltid lukke igjen dasslokket før jeg skyller ned Det er vel berre hygienisk. Er folk klar over kor mykje drit som sprutar ut når ein skyller ned? Hehe, du sier noe der! Da har ikke kaloriene som har vært brukt på å løfte dasslokk vært helt forgjeves allikevell Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg "ruller" når jeg skal sove. Dvs ligge stille med kroppen, men vrir hode fra side til side helt til jeg sovner. Hvis det er like før jeg våkner, begynner jeg automatisk å "rulle" til jeg er tilbake i drømmeland igjen. Det der har jeg gjort siden jeg var bitteliten faktisk! I mye mindre grad nå, men hender at jeg tar meg selv å å begynne å "rugge". Da håper jeg at dama sover, slik at hu ikke tror det har klikket helt og holdent for meg. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Når jeg vasker henda og jeg merker at det er f.eks hår eller støv i vasken, så tar jeg automatisk å skylder det bort før jeg vasker henda. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Når jeg vasker henda og jeg merker at det er f.eks hår eller støv i vasken, så tar jeg automatisk å skylder det bort før jeg vasker henda. Det er da ikke uvanlig Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg sorterer eggene i en delvis full eggekartong i pene, symmetriske mønstre. Blir frustrert når antall egg ikke lar meg lage noe pent. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det er da ikke uvanlig Kanskje ikke hjemme, men jeg gjør det nesten overalt. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Når jeg drikker av springen synes jeg egentlig det er så ekkelt at jeg lukker øynene og later som om jeg er ute i naturen og drikker fra en bekk eller noe lignende med verdens reneste vann. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Når jeg tenker på pinlige/dumme/flaue ting jeg har gjort feil eller noe, så begynner jeg alltid å synge,vifte med hodet eller noe ^^. Jeg også. Å lage lyder med munnen mens jeg rister på hodet, gjerne kroppen også, funker. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Når jeg drikker av springen synes jeg egentlig det er så ekkelt at jeg lukker øynene og later som om jeg er ute i naturen og drikker fra en bekk eller noe lignende med verdens reneste vann. Vatnet i springen er mykje reinare enn ein fjellbekk, med mindre du bur i ghettoen i Botswana. Lenke til kommentar
Yohohoho Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg tror jeg er veldig alene ang. dette, har aldri hørt noen som har nevt noe om det eller noe i nærheten om det. Når jeg dusjer så sørger jeg for å skylle ørene godt, så tørke håret men ikke inni ørene! Da når jeg legger meg så er det små dråper som renner inne i øret og gir den diggeste følelsen. Får lyst til å stappe fingeren i øret men klarer å holde meg og får en skikkelig følelse av eufori. En annen ting: Vet jeg ikke er alene om denne.. Ser skriveleif hos andre, vet det er skrivefeil men usikker på hvordan det skrives selv --> Google.com --> Søk "Ordet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå