Gå til innhold

Ting du tror det bare er du som gjør

Mokko

Anbefalte innlegg

Det ble oppretten en tråd på nFF der folk fortalte om ting de trodde de var alene om å gjøre, og det er faktisk en av de morsomste trådene jeg har lest noensinne, spesielt siden det ble tydelig at man fakisk ikke var alene om mange av disse merksnodige handlingene. For eksempel ble det klart at mange av oss snakker med oss selv på engelsk i stunder der vi er alene, samt at flere av oss pleier å svinge på forskjellige kroppsdeler for å late som om vi "hopper over/mellom" stenger og skilt langs veien når vi kjører bil.. begge disse gjelder forøvrig meg.

Blant de mer ekstreme eksemplene var det to stykker som fant ut at de hadde samme glede av å pirke av hud under foten, for så å tygge på den. Tygge, men aldri svelge. En annen kar fortalte at når han er alene på landeveien legger han seg ofte på midten av veien og later som om han er pacman som spiser de små gule matbitene - hver gang han kjørte over en gul strek lagde han en bip-lyd.

Tråden fikk en haug med sider på få timer, men ble dessverre slettet av de altfor modereringskåte moderatorene der borte. Derfor tar jeg meg den frihet å opprette samme tråd her.

Så kom igjen folkens, del deres små, morsomme, merkelige, ekle, sære handlinger som du aldri kan tenke deg at flere enn deg som driver med - så kanskje du blir overrasket over hvor mange som gjør det!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også. Noen ganger titter jeg i kjøleskapet ti ganger på en time uten å ta noe én gang.

Classic!

En dag med lite mat i huset, og store drømmer om at det kanskje finnes en god bit i kjøle/matvare skapet eller fryseren. Til nå har det aldri ankommet ønskevarer der av seg selv for min del ihvertfall :(

Ellers tar jeg meg altfor ofte(faktisk i mens jeg skrev denne posten) i å gni venstre tommelen ned langs hver side av nesen og avslutter med å plassere den midt på nesen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg skal på do eller inn i andre rom så leker jeg noen ganger at det er dødelig gass i rommet, også prøver jeg å holde pusten så lenge jeg oppholder meg i rommet. Føler seg ganske "like a boss" når man får til det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Noe jeg gjorde før som jeg kan tenke meg at jeg kanskje er alene om, er at når jeg skylte ned på do så prøvde jeg å komme meg ut av badet før "suset" i toalettet stanset, og viss jeg ikke greide det ble jeg faktisk ganske så irritert. Men nå når vi har fått nytt toalett har jeg måtte stoppe pga suset stopper med én gang:P

Er det i det hele tatt mulig? Superspeed bort til vasken, vaske hendene superkjapt, tørke seg på hendene og komme seg ut av badet før det er ferdig tappet ned.

Du må ha en relativt spesiell do i så fall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...